روند توسعه دولت الکترونیک در مازندران مطلوب است

با حضور ربیع فلاح، استاندار مازندران و حسین مهری، مدیر عامل شرکت ملی پست، مقدمات اجرای طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات بین دستگاهی اماکن و املاک در استان مازندران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه استان مازندران،با حضور استاندار مازندران و مدیر عامل شرکت ملی پست، مقدمات اجرای طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات بین دستگاهی اماکن و املاک در استان مازندران مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی استانداری٬ ربیع فلاح جلودار با اشاره به این که امروز بهره گیری از فناوری اطلاعات یک ضرورت است٬ یاد آور شد: از بستر آی تی و آی سی تی باید در راستای ارایه هر چه مطلوب تر خدمات به مردم استفاده شود.
استاندار با بیان این که در اجرای طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات بین دستگاهی اماکن و املاک در جهت تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی باید اهتمام جدی صورت گیرد٬ اظهار داشت: اجراي اين طرح ها به شفاف سازي اطلاعات، سالم سازي فضاي اقتصادي و كاهش هزينه هاي كشور منجر خواهد شد.
مقام عالي دولت در استان با اشاره به اين كه روند توسعه دولت الكترونيك در مازندران مطلوب بوده است، تاكيد كرد: با توجه به وجود زير ساخت هاي آي سي تي، اطلاعات موجود در جهت اجراي طرح هاي ياد شده، متمركز و آموزش هاي لازم برگزار شود.
حسين مهري، مدير عامل شركت ملي پست در اين جلسه با اشاره به اين كه كارآمدي دولت در گرو تكميل اطلاعات هويت فرد، هويت مكان و هويت پول و فضاي كسب و كار است، ياد آور شد: شفاف سازي و سالم سازي اقتصاد و كاهش هزينه هاي كشور نيازمند اطلاعات مورد نياز و به اشتراك گذاري آن براي استفاده همه دستگاه ها و نهادها و مردم است.
معاون وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات، با اشاره به اين كه سرعت در خدمات رساني از ديگر نتايج موثر اجرای طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور موسوم به gnaf است، افزود: ارايه خدمات مكان محور در جهت چابك سازي اداري و مديريت شفاف املاك و پيشگيري از بروز فساد احتمالي نقش موثري خواهد داشت.
در آغاز اين جلسه بوداغي، مدير عامل شركت پست استان، به ارايه گزارشي از تمهيدات صورت گرفته در راستاي اجراي طرح ملی مدیریت نشانی مکان محور و استعلامات بین دستگاهی اماکن و املاک در استان مازندران ارايه نمود

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 666611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =