نمایشگاه چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام افتتاح می‌شود

مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام در خانه هنرمندان ایران برپا خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم افتتاحیه و اهدای جوایز، رونمایی و توزیع کتاب و گواهی پذیرش چهارمین جشنواره عکس خیام روز پنجم خرداد ماه 96 از ساعت 17 با مشارکت خانه هنرمندان در محل خانه هنرمندان تهران آغاز خواهد شد. در این مراسم رئیس فدراسیون بین‌المللی هنر عکاسی (فیاپ) از ایتالیا و مسئول جشنواره های فیاپ از لوگزامبورگ نیز حضور خواهند داشت.

چهارمین جشنواره بین‌المللی عکس خیام با هدف ارتقای سطح عکاسی و گفت وگوی بصری میان عکاسان ایران و جهان و نیز به منظور بزرگداشت حکیم عمر خیام، توسط نمایندگی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی در ایران (فیاپ) یعنی کلوپ عکس فوکوس وابسته به موسسه فرهنگی هنری خانه هنر خیام برگزار شد.

در چهارمین دوره جشنواره 21 هزار و 399 قطعه عکس از هنرمندان 55 کشور جهان به دبیرخانه رسید. داورانی از فرانسه و ایران انتخاب آثار را برعهده داشتند.

آثار برتر جشنواره در ایتالیا، فرانسه، اسپانیا، چین، عمان، یونان، هنگ کنگ، آرژانتین، روسیه، عربستان، ترکیه، تاجیکستان، ازبکستان، مقدونیه و شهرهای مختلف ایران و چندین شهر آفریقای جنوبی در این جشنواره به نمایش گذاشته خواهد شد. برندگان جشنواره گواهی شرکت در نمایشگاه گروهی از برگزارکنندگان نمایشگاه جشنواره در هر کشور دریافت می کنند.

این نمایشگاه پنجم الی 12 خرداد 1396 در محل خانه هنرمندان برگزار می شود و ورود برای عموم علاقه‌مندان آزاد است.

58243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =