۰ نفر
۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵

روزهایی که در همین خبرورزشی می‌نوشتیم مشکل علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی حل شده و اینکه کاپیتان استقلال بعد و قبل از تمرین به رختکن نمی‌رود، به دلیل اختلافش با محمد خرمگاه است، برخی طرفداران استقلال مدعی بودند هیچ اختلافی میان خرمگاه و رحمتی نیست و خبرورزشی شایعه‌سازی می‌کند.

حتی روزی که از آشتی‌کنان رحمتی و خرمگاه در خانه مهدی پاشازاده خبر دادیم هم برخی دوستان با تعجب پرسیدند مگر آنها قهر بودند اما حالا با گذشت چند هفته از آن ماجرا، محمد خرمگاه اعتراف کرده است؛ «من و رحمتی منافع استقلال را به اختلاف شخصی ترجیح دادیم. ما برای استقلال همه چیز را فراموش کردیم. هر دو طرف مرتکب اشتباه شدیم ولی هر دو تلاش کردیم اگر چیزی هم بوده، به نفع استقلال حل شود.»
نمی‌خواهیم حالا دعوا کنیم و بگوییم دیدید حق با ما بود، دیدید وقتی حرفی می‌زنیم از پشت پرده اطلاع داریم اما توقع داریم دفعه بعد زود تصمیم نگیرید و چند روزی صبر کنید و مطمئن باشید خبری که خبرورزشی منتشر کرده تأیید می‌شود. نمونه جدیدش هم حذف ملی‌پوشان پرسپولیس از تیم ملی... کارلوس کی‌روش گفته برانکو عذرخواهی نکند، بازیکنانش دعوت نمی‌شوند. امروز خیلی‌ها این خبر را شایعه می‌پندارند اما گذشت زمان همه چیز را روشن می‌کند.
این مطلب در صفحه نخست دوشنبه دوم اسفند روزنامه خبرورزشی چاپ شده است.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =