معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بنیه فنی و علمی نیروهای متقاضی اشتغال در استان بوشهر تقویت شود.

به گزارش خبرآنلاین، عبدالکریم گراوند بعد از ظهر سه شنبه در نشست با مدیران مراکز فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اظهار داشت: در حوزه فنی و حرفه‌ای استان بوشهر اقدامات ارزشمندی برای توانمندسازی جوانان در دست اجرا دارد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر یکی از آسیب‌هایی که در جامعه با آن روبرو هستیم بحث اشتغال است، که با طرح هایی که در حوزه فنی و حرفه ای در حال اجرا است امیدوارم این مشکل برطرف شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر گفت: بنده عقیده دارم که در حوزه سیاسی، امنیتی و اجتماعی نیز باید اهداف و برنامه‌ها مبنی بر ایجاد اشتغال باشد.

به گزارش خبرانلاین، گراوند عنوان کرد: یکی از مشکلات عدم اشتغال نبود مهارت لازم است که ما را با مشکل روبه‌رو کرده که اکنون فنی و حرفه ای در راستای رفع آن گام‌های اساسی برداشته است.

وی افزود: طی تفاهم نامه‌های مختلفی که صنایع با فنی و حرفه‌ای استان انجام گرفته است، امروز نیروی انسانی مورد نیاز برای بخش صنعت استان در مراکز فنی و حرفه‌ای آموزش دیده و با ایجاد اشتغال در چرخه  صنعت قرار می‌گیرند.

معاون استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در حوزه رفع مشکل اشتغال ایجاد فضای امن در کشور و به وجود آوردن فرصت‌های سرمایه‌گذاری امری ضروری است که دولت تدبیر و امید در این راستا اقدامات موثری انجام داده است.

وی گفت: اگر نیروی انسانی مهارت فنی لازم را کسب کند سرمایه‌گذاری انجام شده تبدیل به اشتغال پایدار خواهد شد.

گراوند اظهارکرد: باید بنیه فنی و علمی نیروهای متقاضی اشتغال را تقویت کرد و در کنار آن زیرساخت‌های مراکز فنی و حرفه‌ای نیز تجهیز شوند.

وی گفت: امروز مراکز فنی و حرفه‌ای خط مقدم اشتغال هستند.

 

۴۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 636448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =