آیین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی در سالن امام علی(ع) با حضور مسئولان استانی و مدیران شعب برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین، آیین تودیع و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان مرکزی صبح روز چهارشنبه با حضور مسئولان استانی و مدیران شعب در سالن امام علی(ع) برگزار شد.
در این آیین مدیر سابق بانک کشاورزی استان مرکزی گفت: بانک کشاورزی به ‌عنوان یکی از پیشگامان حوزه بانکی در ارائه خدمات با پیشینه‌ ای تاریخی شناخته می ‌شود در این میان استان مرکزی توانسته به‌ عنوان برترین حوزه‌ ها در کشور شناخته شود.
جهانپور معماریان ادامه داد: افزایش سهم بازار به‌ عنوان مؤلفه اساسی و تأثیرگذار شناخته می ‌شود و استان با تلاش و همکاری همکاران به این شاخص کلیدی دست یافته است.
وی افزود: مهم‌ ترین رویکرد بانک کشاورزی استان رضایتمندی مشتریان بوده که با تلاش روسای شعب فراهم شده، این در حالی است که شرایط نامساعد اقتصادی و کشاورزی قدرت رقابت ‌پذیری را سخت کرده ولی با این حال تلاش به‌ منظور دستیابی به اهداف همواره مد نظر قرار داشته است.
مدیر سابق بانک کشاورزی استان مرکزی اظهار کرد: حرکت همسو با سیاست‌ های دولت در مسیر اقتصاد مقاومتی و توجه به بنگاه‌ های زودبازده باور ما بوده و تلاش‌ های صورت گرفته تصدیق ‌کننده عملکرد این بانک است.
معماریان افزود: آنچه امروز شاهد آن هستیم اجرای برنامه‌ های همسو با سیاست‌ های کلان و استمرار رضایت ‌مندی و انضباط مالی بوده است.
وی گفت: تغییر و تحول ذات سازمان‌ های پویا بوده در این زمینه فرهنگ حرفه ‌ای نیز زمینه ‌ساز توسعه است و تلاش همه ما ارائه خدمات مناسب است.
در ادامه ماهیکار، عضو هیات مدیره بانک کشاورزی استان مرکزی بیان کرد: یکی از مباحث مهم که طرح موضوع می شود توسعه پایدار است که از آن طریق به تولید ملی توجه کنیم.
وی ادامه داد: توسعه کشاورزی در قدم اول با افزایش تولید است که در نهایت افزایش صادرات غیرنفتی را به دنبال خواهد داشت که جامعه در این راستا به رفاه اجتماعی خواهد رسید.
ماهیکار تصریح کرد: بانک کشاورزی در طی 10 سال گذشته بیش از 75 درصد از نیازهای مالی اش را پاسخ داده و این بانک با نرخ 15 درصد تسهیلات را در میان فعالان تولید پرداخت می کند.
در پایان از مدیر سابق شعب بانک کشاورزی تقدیر شد و عبدالصمد ثنایی به عنوان مدیر جدید شعب بانک کشاورزی استان مرکزی معارفه شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 714112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =