حاشیه های سفر استانی رئیس جمهور به خراسان شمالی

خراسان شمالی امروز مقصد نوزدهمین سفر استانی رئیس جمهور بود که این حضور با حاشیه های مختلفی همراه شد.

به گزارش خبرآنلاین از بجنورد، حرکت خودروی حامل رئیس‌جمهور در مسیر فرودگاه بجنورد تا استادیوم تحتی به دلیل استقبال پر شور مردم و جمعیت فراوان کند شد.

حضور اقوام مختلف کرد، ترکمن، ترک و فارس در آیین دیدار مردمی رییس جمهور با مردم خراسان شمالی چشمگیر است که از آن بین کردها و ترکمن ها با لباس های ترکمنی نمود بیشتری دارند.

پیش از آغاز سخنان رئیس جمهور استاندار خراسان شمالی طی سخنانی از حضور روحانی در سالگرد 24 خرداد در این استان تقدیر کرد.

موسیقی هم دلی و هم زبانی با آهنگ سازی محسن میرزاده اجرا شد.

اجرای این موسیقی شور و شعف زیادی را در بین جمعیت حاضرر در ورزشگاه تختی بجنورد به وجود آورد و رئیس جمهور هم از آن استقبال کرد.

به دلیل ازدحام جمعیت، شمار زیادی از مردم پشت درهای ورودی ورزشگاه تختی بجنورد، مانده اند.

حجت‌الاسلام روحانی را در نوزدهمین سفر استانی، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، اکبر ترکان مشاور رئیس‌‌جمهور و دبیر شورای هماهنگی مناطق آزاد، صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور، حجت‌الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، حجت‌الاسلام علی یونسی دستیار ویژه رئیس‌جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی و مذهبی، محمدرضا صادق مشاور رسانه‌ای رئیس‌جمهور و محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور همراهی می‌کنند.

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 425787

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =