۰ نفر
۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۵

فرمانده انتظامی استان اصفهان از انهدام پنج باند مجرمانه توسط تیم های عملیاتی پلیس آگاهی استان در سحرگاه امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، سردار عبدالرضا آقاخاني اظهار داشت: در ادامه طرح هاي عملياتي مقابله با كانون هاي جرم سحرگاه امروز طرح ويژه و ضربتي با حضور 24 تيم از پليس آگاهي استان اصفهان در چند نقطه از حاشيه شهر اصفهان انجام گرفت.

وي افزود: در اين عمليات پنج باند سرقت منزل، جعل، باند سرقت طلاهای زنان كهنسال، باند سرقت تحت پوشش مامور و باند سرقت مسلحانه از بانك دستگير شدند.

اين مقام مسئول عنوان داشت: از متهمان دستگير شده انواع سلاح سرد، يك عدد سلاح قلابي، اموال مسروقه و مدارك جعلي كشف شد و تحقيقات در خصوص ابعاد جرايم اين باندها ادامه دارد.

سردار آقاخاني با بيان اينكه تعدادزيادي از متهمان داراي سابقه كيفري هستند از اعتياد برخي از آنان به مواد روانگردان خبر داد و گفت: اعضاي باندهاي دستگير شده جزو مجرمان حرفه اي هستند.

اين مقام انتظامي به سرقت مسلحانه از یکی از بانک ها در تاريخ هشتم تيرماه اشاره كرد و اظهار داشت: در اين سرقت فردي با كلاه كاسكت وارد بانك شده و با تهديد سلاح اقدام به سرقت مبلغ 6 ميليون تومان وجه نقد مي كند و به وسيله همدست موتورسوار خود كه در بيرون بانك ايستاده بود متواري مي شود كه با اقدامات گسترده علمي و تخصصي پليس آگاهي هر دو نفر شناسایي و صبح امروز در اين عمليات دستگير شدند و كل وجوه مسروقه به همراه يك سلاح قلابي استفاده شده در سرقت نيز كشف شد.

فرمانده انتظامي استان خاطر نشان كرد: در مجموع اين عمليات تعداد50 نفر دستگير شدند كه 24 نفر آنان از محكومان غايب و فراري بودند كه تمامي آنها به دليل نوع جرمشان به حبس هاي طولاني محكوم و تحويل مراجع قضائي شدند.

سردار آقاخاني تصريح كرد :همچنين در خلال عمليات مذكور ماموران پليس آگاهي استان يك انبار دپوي لوازم خانگي خارجي قاچاق به ارزش سه ميليارد ريال را نيز شناسایي و كشف كردند كه در اين رابطه اموال كشف شده به اداره اموال تمليكي منتقل و يك نفر متهم نيز دستگير و تحويل مراجع قضائي شد.

فرمانده انتظامي استان با بيان اينكه طرح مقابله با كانون هاي جرم تا پايان سال ادامه دارد اظهار داشت: پليس با جديت و قاطعيت تمام با مجرمان مقابله كرده و اجازه نمي دهد عده اي با قانون شكني و گردنكشي امنيت و آرامش جامعه اسلامي به برهم بزنند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 687383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =