ایرنا نوشت: جو بایدن معاون رئیس جمهوری سابق آمریکا در اظهار نظری درباره رئیس جمهوری کنونی این کشور گفت: دونالد ترامپ یکی از خطرناکترین دوران در تاریخ مدرن و معاصر آمریکا را بوجود آورده است.

تارنمای خبری 'هیل'(TheHill) با انتشار این خبر نوشت: بایدن روز شنبه (دیروز) طی سخنانی در فلوریدا با انتقاد از دونالد ترامپ گفت که وی شرایط 'خطرناکی' را در آمریکا بوجود آورده است.

این تارنمای آمریکایی درادامه نوشت: بایدن که در مراسم معرفی کتاب خود در نمایشگاه 'کتاب میامی' در فلوریدا سخنرانی می کرد، رئیس جمهوری آمریکا را متهم کرد که به طبقه کارگر رای دهنده ای که وی را با آراء خود به کاخ سفید رساندند، اهمیتی نداده وافزود که ترامپ کشور را با ' گرفتاری و تغییرات' مواجه ساخته است.

بایدن افزود: فکر می کنم این یکی از خطرناک ترین دوران در تاریخ مدرن و معاصر است؛ همواره صداهایی در کشور ما و بخصوص در قرن نوزده و بیستم در اروپا، که به ایجاد 'تغییر و تالم' مبادرت ورزیده اند، شنیده شده است.

هیل در توضیح این گفته نوشت: اشاره بایدن دراین سخنان به 'استیو بنن' استراتژیست سابق کاخ سفید و دیگر افراد در تیم دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا بود.

جو بایدن معاون رئیس جمهوری آمریکا درحالی به انتقاد از رئیس جمهوری کنونی این کشور پرداخت که به گفته ناظران و کارشناسان بین المللی دونالد ترامپ بسیاری از تلاش ها و دست آوردهای دولت باراک اوباما را ملغی ویا از پیمان هایی که در دولت اوباما به دست آمده بود، از آنها خارج شد.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =