۰ نفر
۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹
روحانی کشور را از لب پرتگاه تحویل گرفت

سخنگوی مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در ارومیه گفت: دور اول دولت روحانی که کشوری را از لب پرتگاه تحویل گرفته بود به آواربرداری از مشکلات و خرابی های بجای مانده از دولت قبلی گذشت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سید محمود حسینی در آغاز بکار ستاد انتخابات حزب اتحاد ملت ایران اسلامی منطقه آذربایجان غربی گفت: اصلاح طلبان تاریخچه ای ۲۰ ساله دارند گرچه مردم ایران بیش از ۱۰۰ سال است برای فرار از نابرابری ها و تبعیض ها و رسیدن به برابری و اعتدال حرکت اصلاح طلبانه خود را آغاز کرده اند.
وی افزود: صحبت از اصلاحات فراتر از یک جریان اجرایی و سیاسی است بلکه یک گفتمان بینشی و فکری است برای ادامه راه انقلاب و اجرایی شدن خواسته هایی که صورت نگرفته است.
سخنگوی مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تصریح کرد: برخی فکر می کردند با اتمام دولت خاتمی عمر اصلاحات نیز به پایان می رسد و میتوانند با برخی اتفاقات ریشه آنرا خشک کنند ولی وجود جوانانی پافشار بر مواضعشان با انتخاب دولت اعتدال خلاف این را ثابت کرد.
حسینی گفت: روحانی کشوری را تحویل گرفت که لب پرتگاه بود و توانست با اجماع و مدیریت اعتدالی قفل تحریم را بشکند و ثبات را در کشور ایجاد کند.
وی اضافه کرد: روحانی توانست در دور نخست دولتش با مهار تورم و شکست انسداد سیاسی در کشور فضای سیاسی را مدیریت کند.
سخنگوی مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تصریح کرد: مقاومت در مقابل اجرای محدودیت برای شبکه های مجازی برای افزایش آگاهی بخشی مردم از جمله تلاش تحسین برانگیز دولت روحانی بود.
حسینی گفت: بخش اول دولت روحانی به آواربرداری از خرابی های برجای مانده از دولت نهم و دهم گذشت و نباید آنرا فراموش کنیم.
وی افزود: عدم همکاری صداوسیما در حالیکه دولت روحانی توانست بخش اعظمی از پروژه های نیمه تمام دولت قبل را به اتمام برساند از جمله مشکلاتی بود که دولت یازدهم با آن دست به گریبان بود.
وی اضافه کرد: ما اصلاح طلبان اهل تخریب کردن نیستیم.
سخنگوی مرکزی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی تصریح کرد: در دولت قبلی متخصصان بسیاری از دستگاه های اجرایی خانه نشین شدند و با این اتفاق کشور متحمل ضررهای هنگفتی شد.
حسینی گفت: آنچه که تاکنون در دولت های قبلی و کشور رخ داده عملکرد دولت ها در ۴ ساله دوم به ثمر می نشیند و دولت روحانی در صورت انتخاب در ۴ سال دوم با برنامه هایی که دنبال کرده است کشور را از رکود و معضل بیکاری خارج خواهد کرد.
وی افزود: یکی از دلایلی که اصولگرایان نتوانسته اند در انتخابات موفق باشند نداشتن تمرین دموکراسی است و بصورت هرمی عمل کرده اند درحالی که انسان از تحمیل گریزان است و برخلاف آنها اصلاح طلبان در کار تشکیلاتی بسیار موفق تر عمل می کنند و با منسجم کردن تشکل های خود ستادهای خود را تشکیل داده اند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 660254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =