هزاران نفر از مردم قم، صبح امروز با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر انقلاب، صبح امروز در دیدار مردم قم فرمودند: دشمن به‌دنبال از بین بردن عوامل اقتدار ملی است و به دستگاه‌هایی که مظهر اقتدار کشورند حمله می‌کند.

ایشان فرمودند: من کاری به بگومگوهای اخیر رؤسای قوا ندارم؛ اینها به حول و قوه‌ی الهی تمام می‌شود. لکن وجود یک قوه‌ قضائیه مستقل و شجاع را همه باید قدر بدانند.

رهبری معظم تاکید کردند: آن چیزی که دشمن را در اهداف خود ناکام می‌کند این است که بتوانیم یک قوه‌ قضائیه‌ی مقتدر و یک دولت شجاع و برنامه‌ریز داشته باشیم؛ اینها را باید تقویت کرد.

ایشان با تاکید براینکه امروز محافل انگلیسی برای منطقه و ایران اسلامی نقشه می‌کشند؛ خاطرنشان کردند: یکی از نقشه‌ها تجزیه‌ی کشورهای منطقه است. می‌گویند دوران یک عراق، یک سوریه، یک لیبی و یک یمن گذشته است. اسم ایران را نمی‌آورند چون از افکار عمومی ایران می‌ترسند. اینها هم مثل محمدرضا که گفت، می‌خواهند ایران، ایرانستان شود.

رهبر انقلاب با بیان اینکه «دشمن» که می‌گوییم، شعار نیست، تاکید فرمودند: وزیر خارجه‌ خوش‌اخلاق آمریکا در نامه و داعیه‌ی خود به دولت بعدی توصیه می‌کند که هرچه می‌توانید به ایران سخت‌گیری کنید و تحریم‌ها را نگه دارید، با سخت‌گیری می‌توان از ایران امتیاز گرفت. همان‌طور که گرفت.

ایشان گفتند: از حالا نشسته‌اند دارند برای دوران بعد برجام فکر می‌کنند که چه محدودیتی تحمیل کنند. به خیالشان برجام ۱۰-۱۲ سال طول می‌کشد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

2929

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 620996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =