لاهیجان؛ میزبان کنفرانس بین‌المللی زنجیره تأمین سبز

کنفرانس بین الملی زنجیره تامین سبز به همت شرکت پیشگامان سنجش علوم 14 اردیبهشت در آمفی تئاتر حزین لاهیجی دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ، زینب گلشاهی از برگزاری کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز، 14 اردیبهشت ماه در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان خبر داد و اظهار داشت:شرکت پیشگامان سنجش علوم از شرکت های زیر مجموعه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی است و مجری اصلی کنفرانس بین المللی " زنجیره تامین سبز " می باشد .

مدیر اجرایی کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز ابراز داشت: با ایجاد بستر کارآفرینی بر مبنای تحقق شعار مقام معظم رهبری، "اقتصاد مقاومتی، تولید اشتغال" درصدد ایجاد زمینه‌هایی جهت استفاده از ظرفیت‌های فارغ التحصیلان، دانشجویان و اساتید در استان گیلان هستیم.

وی با بیان اینکه مجموعه برگزارکننده، کارآفرین برتر دانشجویی سال 94 در استان گیلان شناخته شده است گفت: ما تجربیاتی را در راستای امور آموزشی، پژوهشی، مشاوره و مدیریت در عرصه بین المللی داشته با در نظر گرفتن سه ذینفع اصلی، دولت، دانشگاه و صنعت با هدف استفاده از ظرفیت‌های استان گیلان وارد عمل شده‌ایم.

وی درباره محورهای کنفرانس گفت: محورهای کنفرانس در 5 حوزه مختلف به حفاظت از محیط زیست و توسعه آن با استفاده از رویکرد زنجیره تأمین پرداخته است که شامل علوم مدیریت و اقتصاد، علوم مهندسی و علوم پایه و تکنیک‌های فنی و مهندسی، علوم حقوق و سیاست بین المللی، علوم زیستی، منابع طبیعی و راهکارهای مربوط به مخاطرات امنیتی و دفاعی است.

مدیر اجرایی کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز اظهار داشت: محورهای این کنفرانس محدود به این موارد نشده و کلیه مباحث و مطالعات مرتبط با حفاظت از محیط زیست در قالب زنجیره تأمین صنایع مختلف و استفاده از رویکرد و نگرش زنجیره تأمین برای توسعه محیط زیست است.

گلشاهی در خصوص این کنفرانس خاطرنشان کرد: ریاست این کنفرانس بر عهده دکتر ابراهیم تیموری عضو هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت ایران و رئیس انجمن لجستیک ایران است و دکتر جعفر بیرالوند دبیر علمی کنفرانس است.

 

مدیر اجرایی کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز با اشاره به برگزاری کنفرانس تخصصی دیگری در سال آینده ابراز داشت: کنفرانس تخصصی دیگری سال آینده در اروپا با حضور صنایعی که در زمینه ارگانیک کار می‌کنند برگزار می‌شود و نمایندگانی از صنعت شمال کشور در این کنفرانس به همراه خود داریم.

وی با بیان اینکه هرپروژه‌ای که در کشور آغاز می‌شود از حمایت حاکمیت و دولت برخودار است گفت: کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز باعث آگاه سازی دولت از ظرفیت و نقاط قوت صنایع و مراکز آکادمیک گیلان است و بدین ترتیب زمینه تعامل بیشتری بین دولت و صنایع استان گیلان ایجاد می‌شود.

مدیر اجرایی کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز درباره اهداف اصلی این کنفرانس اظهار داشت: این کنفرانس با جذب و مشاوره افراد صاحب ایده، آن‌ها را تا خط تولید حمایت می‌کند تا در نهایت به مرحله صادرات و واردات ایده های عملیاتی شده خود برسند.

گلشاهی خاطرنشان کرد: کنفرانس بین المللی زنجیره تامین سبز 14 اردیبهشت با حضور اساتید و مدیرانی از تهران جهت آشنایی با نقاط بالقوه گیلان در دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار می‌شود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 659158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =