در روز چهارشنبه ۲۷ دی، پربازدیدترین خبر به تحلیل کیهان از پیام سیدمحمد خاتمی درباره ناآرامی‌های اخیر اختصاص داشت. خبرهایی هم درباره کمک یک و نیم میلیاردی شهرداری به هیئت یک مداح و درگذشت بازیگر زن جوان بر اثر تصادف بازدید زیادی داشتند.

در سرویس سیاست، تحلیل کیهان از پیام سیدمحمد خاتمی درباره ناآرامی‌های اخیر پربازدیدترین خبر بود. پیام محمود احمدی‌نژاد به سربازان اسراییلی هم بازدید زیادی داشت. مقایسه جالب سه بازیگر قیصر با سه جریان سیاسی موجود در کشور توسط سعید حجاریان هم با استقبال کاربران همراه شد.

در سرویس اقتصاد، کمک یک و نیم میلیاردی شهرداری به هیئت یک مداح پربازدیدترین خبر بود. خودروهایی که پنج تا 46 میلیون تومان گران شدند هم با بازدید زیادی همراه شد. هواپیمای ایرباس دست به‌دامان امارات شد هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد.

در سرویس فرهنگ، درگذشت بازیگر زن جوان بر اثر تصادف پربازدیدترین خبر بود. ظاهر متفاوت سحر دولتشاهی در یک فیلم هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. انتقاد باران کوثری از بی توجهی به درگذشت آتنا محمدی هم دیگر پربازدید این سرویس بود.

در سرویس جامعه، پربازدیدترین خبر به تخلفات شهرداری قالیباف با عنوان بلوایی‌که نجفی به‌راه انداخت؛ افشای‌ تخلفات شهرداری‌ قالیباف اختصاص داشت. ماجرای دو پسر خاله که در سانچی بودند هم بازدید زیادی داشت. گزارشی هم درباره سرنوشت پول‌هایی که سلبریتی‌ها از مردم برای زلزله زدگان گرفتند مخاطبان زیادی پیدا کرد.

در سرویس بین‌الملل، زنی که خط قرمز روس‌ها را رد کرده است پربازدیدترین خبر بود. انفجار تونلی در جنوب غزه توسط رژیم صهیونیستی هم نظر کاربران زیادی را به خود جلب کرد. انتصاب وزیری برای تنهایی در انگلستان هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز و کاریکاتور، ببینید استقلال با جباری چه کرد پربازدیدترین خبر بود.

57243

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =