دمیتری مدودف نخست وزیر روسیه دیروز در مصاحبه با برنامه "وستی" شبکه راسیا-1 اظهار داشت : شهروندان روسیه باید آماده زندگی در شرایط طولانی و نامحدود تحریمات اقتصادی باشند .

به گزارش خبرآنلاین به نقل از خبرگزاری ریانووستی مدودف گفت: غرب تلاش میکند تا تحریمات برعلیه روسیه را پایدار کند. دوستان روسیه در آنسوی اقیانوس و در اروپا علاوه بر قوانینی که اوباما تصویب کرد قصد تصویب شمار زیادی ازقوانینی دارند که تحریمات را پایدار می کنند.

نخست وزیر روسیه گفت برای نمونه می توان از تصحیح قانون جکسون - ونیک یا مواردی دیگر نام برد. به همین دلیل ما نباید به رحم آنها امیدوار باشیم. بله البته ما نیاز به این امر هم نداریم زیرا همانطوریکه تجربه دو سال گذشته نشان داده، ما در شرایط تحریمات قادر به توسعه هستیم و درواقع هم روند توسعه کنونی ما بد نیست. تمام دستاوردهای ما در صنایع و کشاورزی علیرغم تحریمات بوجود آمده اند. تا حد زیادی ما مجبور به بازسازی فعالیتهای خود بودیم . مدودف همچنین در مورد مالیات گفت که سیستم کلی مالیاتی روسیه حتی پس از سال 2018 حفظ خواهد شد اما قرار است تنظیماتی در عرصه های جداگانه انجام گیرد یا احتمالا تسهیلاتی لغو شوند.

49261

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 642246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =