۰ نفر
۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۵

«خبرجنوب» نوشت: رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس از افزایش 20درصدی صادرات محصولات خوشه صنعتی و کنسرسیوم صادراتی رب گوجه و شوریجات فارس خبر داد.

شاهپور قنبري در بازديد از برخي واحدهاي صنعتي عضو خوشه رب گوجه و شوريجات فارس در منطقه سيدان شهرستان مرودشت با اشاره به فعاليتهاي انجام شده در اين خوشه در سه سال اخير گفت: در اين مدت با حمايت هاي شركت شهرك هاي صنعتي فارس و همكاري ذي نفعان عضو خوشه برنامه هاي مختلفي در حوزه هاي توليد، بازار، ارتقاي فناوري و صادرات انجام شده است.
وي با اشاره به تشکیل کنسرسیوم صادراتی واحدهای عضو خوشه صنعتی رب گوجه و شوریجات فارس در سال گذشته گفت: در قالب اين كنسرسيوم برنامه هايي در زمينه بازاريابي در كشورهاي جديد هدف صادراتي نظير روسيه و آسياي ميانه انجام كه با به ثمر رسيدن اين تلاش ها در سال گذشته اعضاي كنسرسيوم موفق به صادرات بيش از 2 هزار تن محصولات خود شدند كه اين روند امسال نيز تداوم خواهد داشت و پيش بيني هاي ما رساندن اين ميزان صادرات به دوبرابر ميزان پارسال است.
قنبري با اشاره به اين كه علاوه بر روسيه و كشورهاي آسياي ميانه صادرات محصولات خوشه رب گوجه و شوريجات به كشورهاي منطقه نظير عراق ،افغانستان ،امارات و كشورهاي عربي حوزه خليج فارس انجام مي شود گفت: كشورهاي هدف صادراتي كه قبل از فعاليت خوشه 9 كشور بود در حال حاضر به 14 كشور افزايش يافته و با توجه به برنامه ريزي هاي انجام شده و انجام فعاليت هاي توسعه بازار اين ميزان امسال افزايش خواهد يافت.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی فارس ايجاد مركز تجاري كنسرسيوم رب گوجه و شوريجات فارس در كشور روسيه را از مهم ترين برنامه هايي اعلام كرد كه با حمايت سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران انجام خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =