روسای جدید و قدیم اداره حفاظت محیط زیست بندرانزلی معارفه و تودیع شدند

طی حکمی از سوی مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان ،احسان هادی پور به عنوان رییس جدید اداره حفاظت محیط زیست بندرانزلی معرفی شد .

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی حفاظت محیط زیست گیلان ،طی مراسمی با حضور حجامی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و ساجدی مسوول اداره حراست اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان که در دفتر فرمانداری انزلی انجام شد ، مومنی زاده فرماندار انزلی ضمن خیر مقدم نسبت به خدمات آقای میغی ابراز رضایت کرد و ارزوی سلامت وتوفیق در شهرستان جدید را برایشان نمود و گفت برای اقای هادی پور هم ابراز امیدواری میکنم تا با توجه به سنگینی وظایفش در حوزه محیط زیست بتواند رضایت مردم را جلب کند .
مومنی زاده خاطر نشان کرد :طرح احیای تالاب از بزرگترین پروژه های استان است و برای ما بسیار بااهمیت است و انتظار میرود تا کم و کیف کار و موانع اجرایی را پیگیری کند و تلاش کند تا با سرعت روند اجرایی ان پیش رود . تعیین محدوده قانونی تالاب از خواسته های ماست و انتظار داریم این مسئله هم به جد و به اتفاق پیگیری شود چرا که خیلی از مسائل و مشکلات را میتواند برطرف کند .
فرماندار بندر انزلی افزود : مدیریت پسماند هم خیلی برای ما مهم است چرا که میتواند تالاب و دریا را به عنوان بزرگترین سرمایه شهر انزلی تهدید کند و درخواست دارم که این مسئله هم پیگیری و اجرایی شود . تمام این موارد در حوزه مدیریت پسماند دیده می شود و انتظار داریم گزارش این اقدامات منظم و مرتب در اختیار اینجانب به عنوان مقام عالی اجرایی شهرستان قرار گیرد . تنظیم تعامل بین حوزه شهرستان و محیط زیست و ایجاد نوعی تعادل نیز مورد تاکید اینجانب است.
پس از انجام مراسم معارفه ، علی اصغرحجامی ، معاون توسعه و مدیریت اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با حضور در اداره شهرستان ضمن بازدید از اداره و دیدار با همکاران شهرستان احسان هادی پور را به عنوان رییس جدید معرفی کرد و از زحمات اکبر میغی نیز قدردانی و برای وی در پست ریاست اداره شهرستان رضوانشهر ارزوی موفقیت کرد.

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =