ادارات در برگزاری مسابقه های قهرمانی والیبال آسیا همکاری کنند

معاون سیاسی استاندار اردبیل با بیان اینکه برگزاری مسابقه های والیبال از جهات مختلف دارای اهمیت می باشد از ارگان ها و اداره های ذیربط خواست تا به اندازه توان خود برای برگزاری هر چه بهتر این رقابت ها در اردبیل همکاری کنند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ناصر نصیری در نشست شورای ورزش استان اردبیل افزود: تاکنون اردبیل میزبان برگزاری چنین مسابقه بین المللی در این سطح نبوده و برگزاری هرچه بهتر و باشکوه تر آن دارای پیامدهای مثبتی از لحاظ ورزشی و نیز معرفی استعدادها و قابلیت های استان اردبیل در زمینه های مختلف خواهد بود.

وی با بیان اینکه انجام رقابت های مهم ورزشی در سطح بین المللی همچنین نشانگر توانمندی و اقتدار جمهوری اسلامی ایران در عرصه جهانی می باشد تشریح کرد: فارغ از سلایق جناحی و سیاسی وظیقه داریم تا از آنچه در توانمان هست برای هرچه بهتر برگزاری این مسابقه ها دریغ نکنیم.

فرماندار اردبیل نیز در این نشست برگزاری مسابقه های ورزشی را بهترین کار فرهنگی ذکر کرد و گفت: هر اندازه در این ارتباط کار شود در واقع به نوعی فعالیت های تاثیرگذار فرهنگی انجام شده است.

جواد زنجانی افزود: ورزش و انواع مسابقه های مربوط به آن یکی از مناسب ترین راهها برای کاستن از انواع آسیب های اجتماعی و هزینه در این ارتباط به نوعی سرمایه گذاری برای کاستن از بزه ها و آسیب های اجتماعی می باشد.

وی بر لزوم پیگیری و انجام مواردی که در صورتجلسه های مربوط به هماهنگی برای برگزاری این مسابقه والیبال درج می شود تاکید کرد و از مسوولان ارگان ها و اداره های ذیربط خواست به فراخور نوع فعالیت ها و نیز امکانات در این ارتباط به تکالیف و تعهدهای خودشان عمل کنند.

رییس هیات والیبال استان اردبیل نیز در این نشست گفت: مسابقه های قهرمانی والیبال امیدهای آسیا از یازدهم اردیبهشت امسال در اردبیل آغاز می شود و 6 نفر از نمایندگان کنفدراسیون والیبال روز 16 فروردین برای بازدید از سالن های تعیین شده این رقابت ها و نیز انجام برخی هماهنگی های لازم به اردبیل می آیند.

نادر فلاحی افزود: تمام ورزشکاران روز نهم اردیبهشت وارد اردبیل می شوند و عوامل اجرایی متشکل از داوران و بازرسان نیز هشتم همان ماه در اردبیل خواهند بود.

او با بیان اینکه فدراسیون والیبال ایران آماده برگزاری این دوره از مسابقه ها می باشد از مدیران ذیربط و نیز مردم ورزش دوست و پهلوان پرور اردبیل خواست تا از هم اکنون تلاش کنند تا بر این دیار حال و هوای ویژه برگزاری این رقابت ها حاکم شود.

وی ابراز امیدواری کرد که مردم ورزش دوست اردبیل در تمام مدت انجام مسابقه های قهرمانی والیبال امیدهای آسیا در سالن های ورزشی مجموعه ورزشی رضازاده و شهید ایرج آسمانی مجموعه ورزشی غلامرضا تختی اردبیل حضوری پرنشاط و پرشور داشته باشند.

وی این رویداد بزرگ ورزشی را برای ارتقای ورزش و نیز معرفی و تبلیغ ظرفیت های کم نظیر استان اردبیل در زمینه های سیاحتی و اقتصادی دارای اهمیت دانست و خواستار همکاری بیش از پیش ارگانهای ذیربط برای همکاری به منظور میزبانی شایسته این دوره از رقابت ها شد.

مسابقه های قهرمانی والیبال امیدهای آسیا با حضور 18 تیم از قاره کهن (آسیا) به مدت 12 روز به میزبانی استان اردبیل هر روز از ساعت 18 در سالن های مجموعه ورزشی رضازاده و تختی اردبیل برگزار می شود.

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 649932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =