پایان سومین دوره مسابقات کشوری موشکهای آبی در دانشگاه سمنان

سومین دوره مسابقات کشوری موشکهای آبی در سه رده برد، ارتفاع و هدف با معرفی و تجلیل از تیم های برتر با حضور مسئولان دانشگاه در سالن خوارزمی دانشگاه سمنان به پایان رسید

به گزارش رخبرگزاری خبرانلاین ، در اين دوره از مسابقات تيم هايي از دانشگاه هاي سمنان ، يزد ، گرگان ، اميركبير ، شهيد ستاري و شاهرود در زمين چمن طبيعي دانشگاه سمنان به رقابت پرداختند .
در پايان اين رقابت ها ، در رده ارتفاع ، تيم پلنگه از دانشگاه يزد موفق به كسب مقام اول در اين رده و به ترتيب تيم مشكين از دانشگاه يزد مقام دوم و تيم عمراد از دانشگاه سمنان مقام سوم را كسب كردند.
در رده برد ، تيم پلنگه از دانشگاه يزد اول شد و تيم هاي مشكين از دانشگاه يزد و كروز از دانشگاه اميركبير به ترتیب دوم و سوم شدند .
تيم برگزيده رده ارتفاع اين مسابقات يك ميليون تومان ، تيم دوم هفتصدو پنجاه هزار تومان و تيم سوم هم از چهارصد هزار تومان جايزه نقدي بهره مند شدند.
به تيم هاي اول تا سوم بخش برد اين مسابقات هم به ترتيب هفتصدو پنجاه هزار تومان،چهارصد هزار تومان و دويست هزار تومان جايزه تعلق گرفت.
در رده هدف با توجه به اینکه موشک هیچ کدام از تیم ها موفق به برخورد با هدف نشد در نتیجه هیچ تیمی حائز امتیاز نشد.
مسابقات كشوري موشك آبي دانشگاه سمنان، با هدف استفاده هدفمند از تئوري هاي علمي جهت كاربردي كردن آنها در يك طرح مهندسي و مدل كردن علمي مباحث تئوري مهندسي مكانيك و هوافضا در طراحي و ساخت موشك به همت انجمن علمي دانشجويي مهندسي مكانيك دانشگاه سمنان برگزار شد.
در پايان اين مراسم از كادر اجرايي مسابقات و اعضا انجمن علمي دانشجويي مهندسي مكانيك هم قدرداني شد

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 664987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =