میزان نوشت: ستاره والیبال ایران گفت: هیچ کس از بازی کردن برای تیم ملی کشورش ازضا نمی‌شود و کسانی که این حرف‌ها را می‌گویند کوته فکر هستند.

شهرام محمودی در خصوص دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و بلژیک گفت: بازیکنان ما بازی خوبی انجام دادند و بهتر از این هم می‌توانند بازی کنند اما اولین بازی ایران در تهران بود و به نظر من در 2 بازی بعدی بهتر هم می‌شویم.
 
محمودی در مورد جو حاکم بر سالن 12 هزار نفری آزادی گفت: من سالن نبودم و بازی را در خانه تماشا کردم اما ورزشگاه 12 هزار نفری آزادی یک جهنم کامل برای حریفان است و نیمی از موفقیت‌هایی که در تهران  کسب می‌کنیم به خاطر تماشاگران است چون تیم‌های خارجی در چنین جوی دچار استرس می‌شوند.
 
ستاره والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا دوست نداشت شب گذشته در ترکیب ایران حضور داشته باشد، گفت: من اصلا به این موضوع فکر نمی‌کنم . باید ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد و به شرایطم در سال آینده بستگی دارد. مصدومیت من تغییر زیادی نداشته و کمی بهتر شده‌ام. تمریناتم را با بانک سرمایه شروع کرده‌ام و امیدوارم هر چه سریع‌تر به شرایط ایده‌آل برگردم.
 
محمودی در مورد این که برخی‌ها عنوان کرده‌‌اند او دیگر انگیزه‌ای برای حضور در تیم ملی ندارد، گفت: این حرف‌ها خیلی بچگانه است و هیچکس از بازی کردن برای تیم ملی کشورش ارضا نمی‌شود. واقعا این حرف‌ها خیلی خنده‌دار است و کسانی که این حرف‌ها را می‌گویند کوته فکر هستند. نه‌ تنها من، هر کس دیگر نمی‌تواند بگوید از حضور در تیم ملی خسته نشده است.
 
وی با تمجید از موسوی گفت: قبل از رفتن تیم ملی به ایتالیا من با موسوی خیلی صحبت کردم و از او خواستم که با وجود مصدومیت به ایتالیا برود. اخلاق موسوی به گونه‌ای است که اگر احساس کند برای تیم ملی مفید نیست خودش کنار می‌رود. شب گذشته با وجود این که مصدوم بود دیدید که با وجود 50 درصد آمادگی چه بازی خوبی انجام داد.
 
ستاره والیبال ایران در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی برمی‌گردد یا خیر، گفت: امیدوارم باز هم بتوام برای تیم ملی بازی کنم،باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ خواهد داد.
41258
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 674949

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =