مدیر امور آبفای شهرستان خرمدره با اعلام اینکه ۳۲ درصد از مشترکاغن خرمدره ای مصرفی بیش از الگوی استاندارد مصرف دارند گفت: مصرف متعارف هر مشترک ماهانه ۱۸ تا ۲۰ متر مکعب است که ۳۲ درصد از مشترکین خرمدره ای بیش از این مقدار مصرف می کنند.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی آبفای استان زنجان، کامیار ایوبی مصرف ۸ ماهه مشترکان در خرمدره را بیش از ۲ میلیون و ۷۰۰ هزار متر مکعب در سال جاری اعلام کرده و افزود: میزان تولید آب در همین مدت ، بیش از ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار متر مکعب بوده است.

وی اظهارداشت: در زمینه پرداخت ها نیز ۶۱ درصد به صورت غیر حضوری و ۲۲ هزار پرداخت حضوری داشته ایم که برای مشترکین حضوری در ۸ ماه نخست سال ۹۶ بیش از ۵۸ هزار فقره قبض آب صادر شده است.

مدیر آبفای خرمدره میزان مراجعات غیر حضوری مشترکین خرمدره ای در سال گذشته را ۴۵ درصد اعلام کرده و گفت: این میزان در سال جاری ۱۶ درصد افزایش داشته است.

ایوبی با اشاره به آغاز ایام سرد سال از مشترکین خواست تا با عایق بندی مناسب نسبت به حفاظت از تاسیسات آب منازل خود اقدام نموده و شرکت آب وفاضلاب را در تامین آب سالم و بهداشتی برای شهروندان یاری کنند.

وی گفت: در صورت بروز هر گونه اتفاق و حادثه آبی ، شهروندان می توانند با شماره سه رقمی ۱۲۲ تماس گرفته و در اسرع وقت از خدمات امدادی این امور بصورت شبانه روزی استفاده کنند.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 738475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =