با حضور رئیس‌جمهور و همزمان با افتتاح راه‌آهن همدان، ۳۰۰ طرح نیز به بهره‌برداری خواهد رسید

استاندار همدان گفت: همزمان با اتمام ریل گذاری راه آهن تهران به همدان و ورود قطار به این شهر، 300 طرح نیز توسط رئیس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ محمد ناصر نیکبخت، که در اجلاسیه ماهانه اتاق اصناف استان سخن می گفت با اعلام مطلب فوق افزود: دولت تدبیر و امید وقتی فعالیت خود را آغاز کرد تنها 40 کیلومتر از راه آهن تهران- همدان ریل گذاری شده بود.

وی خاطرنشان کرد: پس از برجام ریل وارد کشور شد و بزودی با حضور رئیس جمهور اتمام ریل گذاری و ورود قطار به همدان را خواهیم داشت.

استاندار همدان با اعلام اینکه دولت کار های بسیار خوبی انجام داده، از جمله طرح تحول نظام سلامت، گفت: در اوایل دولت می گفتند دولت یازدهم تنها یکسال دوام می آورد البته با تحویل خزانه خالی، طرح های نیمه تمام و واحدهای تولیدی تعطیل این پیش بینی درست بود اما دولت با تمام توان طرح تحول نظام سلامت را اجرا کرد.

وی تصریح کرد: دولت یازدهم ذخیره گندم را مطمئن کرد و به بازار آرامش داد و معطل نماند و طرح های عمرانی را با پیوست محیط زیستی برای پیشگیری از آسیب محیط زیست آغاز و طرح های بخش خصوصی را اجرایی کرد.

نیکبخت با اشاره به اینکه دکتر روحانی در اولین حضور در سازمان ملل هشدار گسترش تروریسم را داد و اعلام کرد که تروریسم دامن کشورهایی راکه از تروریسم حمایت می کنند را خواهد گرفت، یادآور شد: در مذاکرات 5+1 همه قطعنامه های علیه ایران لغو شد و امروز آمریکا نیز به درستی عملکرد ایران در برجام اقرار کرد و تعلیق تحریم ها را پذیرفته است.

وی با بیان اینکه تا 3 سال پیش در بخش صنعت استان سرمایه گذاری خارجی نداشتیم، افزود: با برجام 7 کشور خارجی در استان سرمایه گذاری کردند.

استاندار، همدان را پایلوت نیروگاه خورشیدی دانست و گفت: امروز در عسلویه 6 فاز پارس جنوبی به صورت همزمان به افتتاح می رسد که اگر تمام وزارت نفت را تعطیل می کردیم و تنها این کار را برای دفاع از منافع کشور در میادین مشترک ،انجام می دادیم ،ارزش داشت.

وی ادامه داد: صادرات نفت ما از 800 هزار بشکه، در پس از برجام به 2 میلیون و 700 هزار بشکه رسیده است.

نیکبخت با تاکید براینکه، آورده دیگر برجام نوسازی ناوگان هوایی و پیشگیری از هدر رفت 4 میلیارد دلار ارز در سال است، اظهار داشت: تداوم این شرایط و برنامه ها چشم انداز خوبی برای کشور ترسیم می کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    6 2
    اونوقت میگن این دولت پیر و خسته شده
  • بی نام DE ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۳۱
    7 3
    پاینده باشی دکتر روحانی.