آیا مدیر پرسپولیسی برای استقلال گذاشتند و برعکس؟

این‌روزها افتخاری متهم است به پرسپولیسی بودن! آیا او اولین نفری است که این‌چنین اتهامی را تجربه می‌کند؟

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بار دیگر تب اتهام به مدیران استقلال و پرسپولیس داغ است. اینکه افتخاری استقلالی نیست را چند رسانه درباره اش مطالب مهمی نوشته اند. استدلال از حرف های افتخاری درباره فوتبال آوردند و گفته اند او هیچ وقت چیزی درباره استقلالی بودنش نمی گوید پس پرسپولیسی است. البته این که مدیران این دو تیم طرفدار این تیم ها نباشند، خیلی چیز عجیبی نیست. افتخاری و افشارزاده که مدیران ورزشی بودند و خیلی اشتهار به طرفداری در همه این سال ها نداشتند اما مدیران دیگری هم بودند که اتفاقا اسنادی درباره شان هست که نشان می دهد به کلی اشتباه سر از این تیم ها در آوردند. مثلا درباره پندار توفیقی مصاحبه هایی وجود دارد ه او اقلا تا یکی دو سال قبل از آمدن به جمع آبی ها استقلالی نبوده است اما در عوض مدیر فعلی پرسپولیس یک قرمز دو آتشه است که بدجوری هم کری می خواند.

در مقابل ولی مثلا علی فتح الله زاده که بیشترین عنوان را در همه این سال ها برای استقلال آورده، بازیکن پرسپولیس خوی بوده است. او در آلبوم خاطراتش عکس های پرسپولیس خوی را هم دارد ولی می گوید: «آن وقت ها خوی تاج نداشت اوایل و من به اجبار و کمکی در پرسپولیس بازی کرده بودم ولی بعدا به تاج رفتم و کاپیتان هم شدم. به تیم ملی جوانان هم دعوتم کردند.» ماجرای دعوتش به سال 1356 بر می گردد و پیدا کردن اسنادش احتمالا از آن ادعای 8 گلی که استقلال به پرسپولیس زده و ماجرایی که او راه انداخته بود برایش هم دشوار تر است!

همتای پر سر وصدای حاج فتح الله یعنی رویانیان مصاحبه معروفی دارد درباره استقلالی بودن. او در زمان ریاست پلیس تهران با فارس مصاحبه کرده بود و گفته بود طرفدار رنگ آبی و تیم آبی تهران است اما بعد شد مدیر قرمزها و آن مصاحبه را بارها مورد نکوهش قرار داد و اصلا رفت صندوق پیشکسوتان پرسپولیس راه انداخت. او آیا استقلالی بوده؟ یکبار که خیلی سه پیچش شدیم گفت:«من استقلالی بو.دم توبه کردم ،شما هم بکنید» البته این ها را با خنده گفت اما مشخص است این مدیریت های ورزشی هم خیلی تابع علم و منطق مشخصی در این مسائل نیستند و مدیر پرسپولیسی به استقلال و برعکس هم پیش می آید.

 

41258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 716502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =