۰ نفر
۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۴:۰۵

ایران نوشت:عصر 2 بهمن ماه امسال ماجرای مرگ مرموز مرد 53 ساله ای در بیمارستان امام سجاد (ع) به مأموران کلانتری 125 یوسف آباد گزارش شد و تیمی‌از پلیس برای تحقیق به بیمارستان رفتند.


مسئولان بیمارستان در تحقیقات پلیسی اعلام کردند مرد بیمار ازسوی پسرش به بیمارستان انتقال یافته و وی ادعا کرد که پدرش در دستشویی خانه حالش بد شده و روی زمین افتاده و از پزشکان درخواست کمک کرد.
بدین ترتیب، با توجه به آثار کبودی روی بدن پدر خانواده بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران در جریان این سناریوی مرموز قرار گرفت و دستور داد تا جسد برای بررسی‌های بیشتر در اختیار کارشناسان پزشکی قانونی قرار گیرد.


کارشناسان پس از اقدام‌های پزشکی علت مرگ مرد را ضربات سنگین به سر اعلام کردند و همین باعث شد تا نظریه  زمین خوردن قربانی  در دستشویی خانه رد شود.بازپرس جنایی در این مرحله دستور داد تا تیمی‌از مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای رازگشایی ماجرای مرگ مرموز پدر خانواده وارد عمل شوند و کارآگاهان در نخستین قدم به سراغ خانواده وی رفته و داستان سیاهی را شنیدند.

مادر خانواده با چهره‌ای آشفته ادعا کرد که پسرم بهرام قاتل پدرش است و از آن زمان به کرج رفته و در خانه‌اش به تنهایی زندگی می‌کند.

این زن به مأموران گفت: روز حادثه با یکی از پسرانم بیرون از خانه بودیم تا اینکه  متوجه مرگ همسرم در بیمارستان شدیم، وقتی پیگیر ماجرای  از پسر کوچکترم که در زمان حادثه در خانه بود، شدیم وی ادعا کرد پدرش را به باد کتک گرفته و باعث مرگش شده است.وی افزود: پسرم با افشای این راز پنهان عنوان کرد که به همه بگوییم پدرش در دستشویی خانه حالش بد شد و به خاطر زمین خوردن این اتفاق افتاده است.
بازداشت سرقرار
کارآگاهان در این مرحله که هر لحظه احتمال فرار بهرام 25 ساله را می‌دادند با آموزش‌های ویژه و حرفه ای مقدمات ملاقات پسر خانواده و مادرش را در خیابان فراهم کردند.بهرام که نمی‌دانست پلیس در کمینش نشسته است روز 15 بهمن ماه زمانی که وارد صحنه ملاقات با مادرش شد در علمیات غافلگیرانه پلیس دستگیر شد.
بهرام از زمان دستگیری در برابر تحقیقات پلیسی سکوت کرد و سعی داشت خود را بی گناه معرفی کند اما با گذشت 6 روز وقتی دید خانواده اش پرده از راز جنایتش برداشتن لب به اعتراف گشود.

بهرام به مأموران گفت: روز حادثه مشروبات الکلی و قرص آرام بخش خورده بودم و در حالت عادی نبودم که با پدرم به خاطر مسأله مالی درگیر شدم و وی را به بادکتک گرفتم.وی افزود: پس از مرگ پدرم به سراغ خانواده‌ام رفتم و نزد آنها ماجرای مرگ را فاش کردم چون نمی‌خواستم پس از اینکه نظریه پزشکی قانونی را می‌شنوند،  شوکه شوند اما از آنها خواسته بودم سکوت و ادعا کنند پدرم در دستشویی حالش بد شده و روی زمین افتاده است.

بنا بر این گزارش، بازپرس منافی آذر از شعبه سوم دادسرای ناحیه 27 تهران با توجه به اعترافات پسر خانواده دستور داد تا وی برای تحقیقات تکمیلی در اختیار مأموران اداره 10 پلیس آگاهی تهران قرار گیرد.

 

17302

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 509368

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۵:۱۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    35 2
    فرزند ناخلف
  • بی نام A1 ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    13 1
    اخه چطوري يه سري از ادم ها دلشون مياد دست رو پدر و مادر بلند كنن اخه ؛ وااااااااييييي ؛ دستي كه رو پدر مادر بلند شه بايد قطع شه به خدا
  • بی نام IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۴
    9 5
    باز هم قصه مشروب خوری .