مدیر مدرسه امام حسن مجتبی(ع) با بیان اینکه مهلت ثبت نام در این مدرسه تا پایان اردیبهشت ماه است، گفت: فعالیت‌های علمی و پژوهشی مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) نشان از مستعد بودن این حوزه در پذیرش طلاب سطح دو است.

به گزارش خبرآنلاین حجت الاسلام محمدحسین معزی مدیر مدرسه امام حسن مجتبی(ع) لواسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به شرایط ثبت نام از متقاضیان در این مدرسه علمیه، گفت: مهلت نام نویسی از متقاضیان شرکت در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) که زیر مجموعه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان تهران به شمار می‌رود تا پایان اردیبهشت 96 ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه متقاضیان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مدرسه علمیه استان تهران به آدرس www.hozehkh.com نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند، ابراز کرد: دانش پژوهان گرامی با مدرک دیبلم زمانی که وارد سامانه مرکز مدیریت می‌شوند اولویت خود را باید 129 امام حسن مجتبی(ع) انتخاب کنند.

حجت الاسلام معزی با اشاره به اینکه مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با قدمتی سی ساله در سطوح تحصیلی یک طلاب نخبه و با استعداد پرورش می‌دهد، ابراز کرد: هم اکنون در این مدرسه علمیه حدود 70 طلبه در دو پایه تحصیلی به فراگیری علوم دینی مشغول بوده و خود را برای خدمت رسانی در عرصه جامعه آماده می‌کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) درباره امکانات رفاهی و آموزشی این مدرسه، گفت: حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) به سبب اینکه از مرکز شهر دور است امکانات رفاهی و آموزشی خوبی مانند سالن ورزشی با وسایل بدن سازی، احداث کتاب‌خانه سی هزار جلدی، خوابگاه شبانه روزی، استفاده از اساتید مجرب و اخلاق مدار حوزه علمیه قم و برگزاری کلاس‌های فوق برنامه برای طلاب را برعهده دارد.

وی با اشاره به شرایط پذیرش طلاب، عنوان کرد: از علاقه مندان به شرکت در حوزه علمیه ابتدا دو مصاحبه حضوری و علمی گرفته می‌شود سپس افرادی که صاحب امتیاز بالا هستند به تحصیل در این مدرسه مشغول می‌شوند.

حجت الاسلام معزی ادامه داد: اولویت پذیرش از داوطلبان نخست سکونت در استان تهران و شهرستان‌های اطراف آن خواهد بود اما از داوطلبان نخبه و مستعد سایر استان‌های دیگر نیز پذیرش خواهیم داشت.

مدیر مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) با اشاره به دستاوردهای این مدرسه، اظهار داشت: امروز فارغ التحصیلان این مدرسه در سایر مدارس علمیه کشور در حال تدریس علوم دینی هستند همچنین در زمینه‌های مختلف مانند پژوهش، تحقیق، وضع و خطابه، امام جماعت، فعالیت‌های قوه قضائیه و تدریس در دانشگاه‌های معتبر کشوری فعالیت‌های قابل توجهی دارند.

وی با بیان اینکه سهمیه پذیرش طلاب در مدرسه علمیه امام حسن مجتبی(ع) حدود 40 نفر است، خاطرنشان کرد: فعالیت‌های علمی و پژوهشی حوزه علمیه امام حسن مجتبی(ع) نشان از مستعد بودن این حوزه در پذیرش طلاب سطح دو بوده و امید هرچه سریع‌تر این امر نیز در این مرکز آموزشی محقق شود.

/6262

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 657711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =