سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: داربست های ساختمانی در خیابان های بازارچه، استقلال جنوبی و خیابان آزادی شهرک امیریه با وزش باد معلق شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد شریعتی با اشاره به اینکه بعد از ظهر امروز به دنبال وزش باد شدید در اصفهان داربست‌های چند نقطه از شهر اصفهان در حالت معلق قرار گرفت، اظهار داشت: طی وزش باد شدید امروز بعداز ظهر سه مورد تماس برای احتمال سقوط داربست در سه نقطه مختلف شهر به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که ستاد فرماندهی بلافاصله اکیپ های عملیاتی را از ایستگاه های مختلف همراه مسئولان به محل های حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه این حوادث در خیابان های بازارچه، استقلال جنوبی و خیابان آزادی شهرک امیریه گزارش شد، ابراز داشت: وضعیت این داربست‌ها عامل وحشت عابران و ساکنان محله‌های اعلام شده بود که ضمن آماده باش همه ایستگاه ها در این خصوص اکیپ های عملیاتی در واکنشی سریع اقدام به مهار داربست‌ها و ایمن سازی این محل ها، کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه داربست هیچ یک از ساختمان ها ریزش نکرده و تنها با توجه به وزش باد داربست ها از حالت استاندارد خارج شد، افزود: آتش نشانان در محل حضور یافتند تا از سقوط و آسیب رسیدن به افراد جلوگیری کنند.

وی با بیان اینکه دقایقی در محلات اعلام شده به دلیل مسدود کردن خیابان ها ترافیک سنگینی ایجاد شد، تصریح کرد: این حادثه خسارت را در پی نداشت و تنها داربست‌ها به دلیل وزش باد شدید و عدم رعایت نکات ایمنی هنگام نصب از حالت ایستایی خارج شده بود که در صورت ریزش حتی یک قطعه از میله های داربست از ارتفاع بالا می توانست خسارت جبران ناپذیری را به بار آورد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 740706

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =