فارس نوشت:

استاندار گیلان از نحوه توزیع سبد کالا و تشکیل صف از نیمه‌های شب در این استان روایت کرد.
محمدعلی نجفی امروز در جمع مدیران و حافظان منابع طبیعی گیلان با اشاره به نحوه توزیع سبد کالا قبل از افزایش تعداد مراکز توزیع گفت: بنده در بازدید از مرکز توزیع سبد کالا در رشت از نزدیک صف‌های طولانی را مشاهده کردم.

او با بیان اینکه صف‌های طولانی به دلیل برنامه‌ریزی نادرست صورت گرفته بود، گفت: در یکی از این صف‌ها شنیدم که می‌‌گفتند مردم از 3.5 شب در هوای سرد زمستانی و برفی می‌آمدند در صف توزیع سبد کالا می‌ایستادند و بعد که نوبت آنها می‌شد می‌گفتند «سبد کالا شامل شما نمی‌شود».دیدن گریه مادرانی که پس از ساعت‌ها انتظار و در صف ماندن و دست خالی برگشتن آزاردهنده بود.او گفت: بنده چهار مورد را اینگونه مشاهده کردم که البته نگذاشتم دست خالی بازگردند.

نجفی از افزایش تعداد مراکز عرضه سبد کالا در گیلان خبر داد و آن را گامی برای کاهش صف‌های سبد کالا در استان دانست.
او وضعیت معیشت گیلان را خوب ندانست و گفت: بسیاری از هم‌استانی‌های ما در گیلان برای تامین حداقل معیشت‌های خود مشکل دارند.
استاندار گیلان تلاش برای برطرف شدن مشکلات اقتصادی مردم گیلان را مورد تأکید قرار داد و گفت: آمارها نشان می‌دهد وضعیت اقتصادی گیلان خوب نیست.او با بیان اینکه گیلان جزو دومین استان بیکار کشور است، گفت: فقر در گیلان حاکم شده است و تنها با همکاری و کمک و درک متقابل تمام بخش‌ها می‌توانیم مشکلات را برطرف کنیم.


23231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • (نیما) IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    3 0
    سبد کالا باعث پایین امدن کرامت متقاضیان شده.باید فکر دیگری کرد