در ٨ اسفندماه، پربازدیدترین اخبار به سخنرانی پرشور رئیس جمهور و حمایت او از شادمانی مردم اختصاص داشت.

سخنان امروز رئیس جمهور در صدر اخبار پربازدید قرار داشت. روحانی گفت: برخی آلزایمر سیاسی دارند، مگر یک دقیقه خنده حرام است؟ در عین حال نامه دلسوزانه و پر از توصیه محمود احمدی‌نژاد به دونالد ترامپ هم پربازدید بود. همچنین خبر رسید اتفاق عجیبی رقم خورد و بابک زنجانی ایمیل‌های وزارت نفت را از زندان هک کرد! ظاهرا از این محکوم به اعدام هر چه بگویید برمی‌آید.

در سرویس اقتصادی هم مخاطبان نظر دادند حداقل دستمزد کارگران چقدر باید باشد و چرا؟ البته برخی مراجع سه گانه تعیین حقوق کارگران پیشنهاد ۲ میلیون تومانی حداقل مزد کارگران در سال ۹۶ را مطرح کردند. همچنین خبر رسید محدودیت ورود خودروها به فرودگاه امام تصویب شده و بازار تاکسی‌ها هر روز داغتر می شود.

در سرویس فرهنگ و هنر دیدن ظاهر جدید و متفاوت اصغر فرهادی در یک خیریه برای مردم خوشایند بود. همچنین خبر رسید نقی معصومی درگذشت. یادش سبز باد. در صدا و سیما هم دوباره گاف عجیب در سریال شبکه ۳ صادر شد و تصویر پرچم وارونه ایران در تلویزیون به نمایش درآمد.

در سرویس جامعه خبر برنامه سوئد برای افزایش جمعیت؛ از جمله مرخصی برای رابطه جنسی توجه مخاطبان را جلب کرد. همچنین خبر ساخت آرامگاه شهدای گمنام در حریم پاسارگاد باعث شد توجه علاقمندان به میراث فرهنگی، جلب شود. همچنین این سوال مطرح شد که چرا هزینه تعویض کارت ملی زیاد شد؟/ توضیح سازمان ثبت احوال در این مورد خواندنی بود.

در سرویس بین‌الملل پنج دلیلی که عادل الجبیر را به بغداد کشاند برای همه جالب توجه بود و پربازدید شد. باز هم از ایالات متحده خبر رسیده که ترامپ رسما شمشیرش را برای رسانه‌ها از رو بست! اینطور که پیداست مخاطبان باید هر روز منتظر شاهکار جدیدی از این چهره تازه سیاسی شده آمریکا باشند. خواندن خبر یک تیر و دو نشان ارتش سوریه در شرق حلب که باعث شد داعش و ترکیه با هم زمین‌گیر شده‌اند هم برای مخاطبان خوشایند بود.

در سرویس خوشایند گوشی بازها، یعنی آی.تی، رونمایی از گوشی بلک‌بری کی‌وان در کنفرانس جهانی موبایل غوغایی به پا کرد و در سرویس طنز و کاریکاتور هم کنایه تصویری لپ لپی به مهرداد بذرپاش! خنده بر لب‌ها نشاند.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 640805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =