پیام تبریک انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در انتخابات ریاست جمهوری

انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به مناسبت مشارکت گسترده آحاد امت در انتخابات ریاست جمهوری پیام تبریک صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در متن پیام تبریک انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس که به مناسبت مشارکت گسترده آحاد امت در انتخابات ریاست جمهوری منتشر شده آمده است: 

«حضور گسترده و مشارکت غرور آفرین فرد فرد ایرانیان مسلمان، حق طلب در انتخابات اخیر ریاست جمهوری نشان از درک موقعیت حساس کنونی توسط سلایق گوناگون و جبهه های مختلف سیاسی دارد.

بی شک این حضور مقتدرانه که ریشه در آرمانهای والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اندیشه های تابناک بنیانگذار فقیه انقلاب شکوهمند اسلامی حضرت امام خمینی (ره)  و مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای (مدظلله العالی)  دارد، مهر تائید و برگ زرین دیگری بر کتاب قطور و پر افتخار این انقلاب است.

نقش آفرینی طیف های گوناگون هنرمندان، سیاسیون، فرهنگیان، فعالان اجتماعی و ... در این انتخابات نیز دامنه وسیع حکومت مردم بر مردم را زیر لوای مرجعیت شیعی به منصه ظهور رساند.

هنرمندان و کارکنان انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس ضمن تبریک این حماسه بزرگ و عظیم مردمی به رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و عموم اقشار قدرشناس جامعه ایران، امیدوار است تا در عرصه فرهنگ و هنر خصوصاً حوزه هنرهای نمایشی شاهد رشد و شکوفائی و بهبود روز افزون باشیم.»

58244

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =