مسابقات شطرنج قهرمانی کشور در رشت پایان یافت

رقابت های شطرنج قهرمانی پیشکسوتان کشور عصر جمعه با معرفی نفرات برتر در رشت پایان یافت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از  پایگاه خبری ورزش وجوانان گیلان در پایان این رقابت ها و در رده سنی 50 تا 65 سال ، فرشاد فرخ از البرز با کسب 6 و نیم امتیاز عنوان قهرمانی این رقابت ها را به خود اختصاص داد. علی قبادی بیگوند از تهران با کسب پنج و نیم امتیاز دوم شد ، تقی کاوه از سمنان با کسب پنج امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت ،رحیم دلجو از گیلان و حسین اردشیرپور از بوشهر نیز با کسب چهار و نیم امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

همچنین در رقابت های رده سنی بالای 65 سال، عبدالله لیموچی از استان خوزستان با کسب 6 امتیاز عنوان نخست کشور را کسب کرد و محمدرضا تراب مارالانی از آذربایجان شرقی نیز با کسب 6 امتیاز و پوئن شکنی کمتر، دوم شد. محمدعلی یوسفیان از خراسان با کسب پنج و نیم امتیاز در رتبه سوم قرار گرفت ، عباس ارمده از خوزستان و عزیزالله صالحی مقدم از تهران یا کسب پنج امتیاز به ترتیب در مکان های چهارم و پنجم قرار گرفتند.

در رقابت های شطرنج قهرمانی پیشکسوتان کشور ، 98 شطرنجباز از استان های گیلان ، تهران، البرز، خوزستان ، خراسان رضوی ، قزوین ، بوشهر ، سمنان ، کرمانشاه ، آذربایجان شرقی ، یزد، هرمزگان ، اصفهان ، مازندران ، فارس و زنجان حضور داشتند. شطرنجبازان شرکت کننده در این دوره از رقابت ها ، در رده های سنی 50 تا 65 سال و 65 سال به بالا، در هفت دور به روش سوئیسی در تالار شطرنج مهد اندیشه مجموعه ورزشی یادگار امام رشت با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این رقابت ها ، پنج شطرنجباز برتر هر رده سنی انتخاب و به مرحله نهایی صعود کردند و مرحله نهایی مسابقات شطرنج قهرمانی پیشکسوتان کشور مردادماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد. در پایان مرحله نهایی رقابت های شطرنج پیشکسوتان کشور نیز ، شطرنجباز برتر هر رده سنی انتخاب و به مسابقات جهانی که شهریورماه سال جاری در کشور ایتالیا برگزار می شود ، اعزام می شوند.

 

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 670543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =