باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: هر چه سریعتر باید در مورد شرایط منطقه یک تصمیم گیری نهایی داشته باشیم.

ابوالفضل قناعتی پس از اظهارات دبیر دبیران شورایاری منطقه یک گفت: یک برج ساز معروف در خیابان عمار در حال ساختن برجی ۱۶ طبقه است، این برج‌ساز معروف ۳۰ درصد مصوبه برج باغ را در ارتفاع رعایت نکرده و حتی از سطح اشغال نیز فراتر رفته است.

وی گفت: ترافیک پروژه‌های بزرگ تجاری در منطقه یک زیاد است، فعالیت پروژه‌های بزرگ در این منطقه سر و ته ندارند و منطقه یک را به یک پارکینگ متحرک تبدیل کرده است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه باید جلسه فوق‌العاده‌ای در منطقه یک برگزار کنیم، گفت: هر چه سریعتر باید در مورد شرایط این منطقه تصمیم گیری نهایی داشته باشیم.

قناعتی ادامه داد: برای پروژه‌های بزرگ مقیاس مانند اطلس مال، پالادیوم، رویال و همچنین یک پروژه بزرگ در فرمانیه باید اقدام اساسی داشته باشند، چراکه این پروژه‌ها منطقه یک را محدود می‌کند.

وی بیان کرد: در میدان قدس میدان کبیری نرسیده به عمار و نبش کوچه آبشار یک برج ساز در حال ساخت برج عظیمی است.

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به فعالیت خودروهای پلاک شهرستانی در شهر تهران و منطقه یک، افزود: این افراد هیچ گونه تعهدی به کسی ندارند و بر خلاف قانون مسافرکشی می‌کنند که باید این موضوع نیز رسیدگی شود.

قناعتی با اشاره به آبریزهایی که از ارتفاعات به سمت تجریش سرازیر می‌شوند، گفت: درخواست دارم شهرداری تهران نسبت به رفع این موضوع نیز اقدام کند.

47237

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 639057

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =