سومین کنفرانس ملی دانشجویی اقتصاد کشاورزی در گیلان برگزار می شود

سومین کنفرانس ملی دانشجویی اقتصاد کشاورزی با مجوز معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه گیلان، ورزات علوم، فناوری و تحقیقات، انجمن اقتصاد کشاورزی ایران، اتحادیه اقتصاد،توسعه و ترویج کشاورزی توسط انجمن علمی اقتصاد کشاورزی در دانشگاه گیلان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دانشگاه گیلان در روزهای شانزدهم و هفدهم اسفندماه سال جاری میزبان سومین کنفرانس ملی دانشجویی اقتصاد کشاورزی است.

این کنفرانس با مجوز ورزات علوم، فناوری و تحقیقات، انجمن اقتصاد کشاورزی ایران، اتحادیه اقتصاد،توسعه و ترویج کشاورزی و معاونت فرهنگی و اجتماعی توسط انجمن علمی اقتصاد کشاورزی دانشگاه اجرا می شود و رئیس این همایش، محمد رحیم رمضانیان عضو هیات علمی گروه مدیریت و معاون اداری، مالی و مدیریت منابع سابق دانشگاه گیلان است.

در این کنفرانس محور هایی همچون تغییر اقلیم، مهاجرت و توسعه روستایی، اقتصاد کشاورزی و سیاست های کلان، اهمیت تولید و ترویج در بخش کشاورزی، بازاریابی و زنجیره عرضه محصولات کشاورزی، آموزش و بهره وری نیروی کار در بخش کشاورزی، نقش تشکل ها و تعاونی کشاورزی در توسعه کشاورزی، مدیرت نسبی، سیاست تجاری و تو سعه تجارت محصولات کشاورزی، کسب و کار و کارآفرینی در کشاورزی با استفاده از علوم کشاورزی، فرصت ها و چالش های ناشی از برجام بر بخش کشاورزی، مدیریت بهره وری آب در بخش کشاورزی، آثار زیست حیطی توسعه کشاورزی و تامین مالی در بخش کشاورزی برای افزایش سطح علمی و پژوهشی دانشجویان و فارغ التحصیلان در این حوزه، در نظر گرفته شده است.

لازم به ذکر است که علاقه مندان می توانند بعد از ثبت نام در سایت www.ecoagrisau.ir مقالات خود را براساس شیوه نامه تا تاریخ 16 آذر ماه ارسال کنند؛ مقالات برگزیده نیز در نشریه اقتصاد نوین به چاپ می رسد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 744175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =