تسنیم نوشت: معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل گفت: 20 نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بعد از تونل در گردنه حیران به بیمارستان شهرستان نمین و اردبیل انتقال داده شدند.

عزیز ارشادیان اظهار داشت: متاسفانه امروز یک دستگاه اتوبوس که حامل 34 مسافر بود در مسیر بازگشت به اردبیل به دلیل عدم توانایی راننده و لغزنده بودن سطح جاده واژگون شد که در این حادثه 20 نفر از مسافران مصدوم شدند.

وی با اشاره به اینکه عملیات امدادرسانی جمعیت هلال احمر استان اردبیل در سریعترین زمان انجام شد، افزود: بلافاصله بعد از خبر تصادف چند دستگاه آمبولانس هلال احمر در محل تصادف حاضر شده و ضمن ارائه خدمات درمانی و بهداشتی به مصدومین در سریعترین زمان ممکن 20 نفر از سرنشینان اتوبوس و مصدومان این حادثه شده به بیمارستان اردبیل و نزدیک‌ترین بیمارستان در شهرستان نمین انتقال یافتند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل تصریح کرد: خوشبختانه تاکنون گزارشی از فوت سرنشینان حادثه واژگونی اتوبوس در گردنه حیران ارائه نشده است و مصدومان نیز در بیمارستانهای اردبیل و نمین تحت درمان و ارائه خدمات بهداشتی هستند که حال عمومی آنها خوب گزارش شده است.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 710626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =