جزییات انقلاب بزرگ در کمپانی سیسکو  و حرکت به‌سوی «اینترنت همه‌چیز»

سیسکو باهدف تغییر ساختار بیش از یک پنجم نیروی کار خود را بیرون می‌کند و از تمرکز در سخت‌افزار دست برداشته و به‌سوی «اینترنت همه چیز،» نرم‌افزار و فناوری کلود می‌رود.

به گزارش خبرآنلاین، کمپانی امریکایی به عنوان بزرگترین سازنده تجهیزات شبکه، در انقلابی بزرگ قصد دارد تمرکز خود را از بیزینس سخت‌افزار برداشته و با اخراج 14 هزار نیروی خود در سراسر جهان، به‌سوی «اینترنت همه چیز»/IoT و نرم‌افزارهای شبکه تمرکز کند.

کمپانی مستقر در سن خوزه کالیفرنیا تا 30 آوریل امسال بیش از 70 هزار نیرو در سراسر جهان داشته است و در نوامبر سال 2015 با سرمایه‌گذاری 1 میلیارد دلاری روی شعبه جدید خود در سیلیکون ولی انگلیس در حومه لندن، تغییر ساختار خود را کلید زد.

سیسکو می‌گوید انگلیس دومین بازار این کمپانی ازلحاظ بزرگی و وسعت است و دفتر جدید در حومه لندن با 200 نیرو چهاردهمین دفتر سیسکو در انگلیس محسوب می‌شود.

سیسکو روی محصولات جدید مانند نرم‌افزارهای تحلیل دیتا، سرمایه‌گذاری 150 میلیون دلاری روی بخش «اینترنت همه‌چیز» و ابزارهای مدیریت بر کلود در دیتاسنتر تأکید کرده و این بخش‌ها را توسعه داده است و خود را به‌سوی بازار اینترنت اشیاء کشانده است.

قیمت هر سهم سیسکو در شاخص Nasdaq به رقم 31.12 دلار رسید.



 

5656

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 568664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    2 35
    خیلی داغونید بابا اینترنت همه چیز چیه ... اینترنت چیز ها یا اینترنت اشیا
    • بی نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
      1 2
      آقا مجتبی اینترنت اشیا معادل IoT هست و اینترنت همه چیز معادل IoE. این دو باهم فرق دارند. سیسکو در حال توسعه سرویس های مرتبط است که به اینترنت همه چیز بر می گردد
    • بی نام IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
      1 3
      خیلی بی سوادی مجتبی. ادعا هم داری؟ مثل بقیه ایرانی ها
  • بی نام IR ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۵/۲۸
    2 0
    سرعت دگرگونی از سرعت اینترنت ما بیشتر شده است