تجلیل از فعالان و برگزیدگان نظام اداری استان زنجان در جشنواره شهید رجایی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: در جشنواره شهید رجایی از مدیران، کارمندان و جمعی از فعالین نظام اداری کشور در عرصه های مختلف خدمت رسانی تجلیل خواهد شد.

به گزارش خبرآنلاین؛  شهرام طهماسبی در دومین جلسه ستاد گرامی داشت هفته دولت، از برگزاری جشنواره شهید رجایی در استان زنجان طی هفته دولت خبر داد و گفت: توسعه و ترویج فرهنگ عدالت گستری، خدمت به مردم در نظام اداری و ترویج فرهنگ کار تیمی و نیز سنجش کارامدی، بهره وری و پاسخگویی از اهداف برگزاری این جشنواره می باشد.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان یادآور شد: در این جشنواره از یک بخشدار نمونه، دهیار نمونه همچنین از یک معلم، صنعتگر، کشاورز، پلیس، ورزشکار، تولیدکننده، خبرنگار و نخبه نمونه از شهرستان های استان قدردانی خواهد شد.
این مقام مسئول اعلام کرد: بیش از ۵۱ دستگاه اجرایی در ارزیابی عملکرد و انتخاب برگزیدگان مشارکت داشته اند.
وی  ابراز امیدواری کرد: در سنوات آینده، دستگاه های اجرایی که بیشترین برون سپاری خدمات و استفاده از دولت الکترونیک را داشته اند نیز مورد ارزیابی قرار گیرند تا با تقویت دولت الکترونیک، زمینه فساد و ملاحظات اداری در دستگاه های اجرایی کاهش یابد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان زنجان گفت: برنامه های تولیدی بزرگداشت هفته دولت در هفت بخش کشاورزی، انرژی، زیربنایی، رفاه اجتماعی، سلامت و جوانان، سرمایه گذاری و گردشگری و نیز فرهنگ و آموزش در دست تهیه قرار گرفته است که در ایام هفته دولت از شبکه اشراق پخش خواهد شد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =