این روزها که بحث تجمع و خیابان خوابی در مقابل مشکلات اقتصادی مانند بحران پدیده شاندیز و موسسه میزان تا بحث کلان و بزرگی همچون برجام داغ است، جوانان وابسته به خانه شهریاران جوان هم تجمع کرده اند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، این روزها، همه برای دیده شدن، دست به تجمع می زنند.

از جمله کسانی که در مقابل مجلس،چادر زده بوند تا تصویب برجام را به سمت و سویی که دلشان می خواهد ببرند تا مال باختگان موسسات مالی و اعتباری و شرکتهایی مانند پدیده شاندیز و موسسه مالی و اعتباری میزان که شبها در خیابان می خوابند و بعضا با تجمع در مقابل نهادهایی مانند استانداری و بانک مرکزی، تظم خواهی می کنند، بازار تجمع را هر روز داغتر می کنند.

اما در این میان، تجمع برخی از جوانان تهرانی در مقابل شورای شهر با پلاکاردهایی که در آن خطاب به محمدباقر قالیباف شهرداری تهران، عنوان شده بود به داد جوانان برسد، اقدامی تعجب برانگیز است.
آنطور که در شبکه های اجتماعی عنوان شده، این جوانان از اشخاص مرتبط با خانه شهریاران جوان، وابسته به شهرداری تهران هستند که در این تجمع از شورای شهر و شهرداری خواسته اند برای جوانان، بیشتر اهمیت قائل شوند.
نکته قابل توجه این تجمع، حضور شهرام گیل آبادی، مدیر روابط عمومی شهرداری تهران است که گفته شده به صورت اتفاقی در این تجمع حاضر شده و به جوانان قول داده، موضوع را پیگیری می کند. شهرام گیل آبادی که هنوز نامه درخواست انفصال او از سوی اعضای شورای شهر روی سایت رسمی این نهاد وجود دارد، پیش از این با انتقاد از رویه رسانه ها در انعکاس اخبار و توهین به برخی خبرنگاران، باعث اعتراض گروهی از اهالی رسانه و همچنین اعضای شورای شهر شده بود.

۲۳۲۳۱

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
    3 0
    خواسه اشان چی بوده؟ به داد جوانان برسید چه ربطی به شهرداری داره؟
  • محسن A1 ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۴
    0 0
    بانهایت احترام خدمت مدیرسایت وسهامداران پدیده شاندیز.ماخواهان سریع بیانیه شرکت پدیده نسبت به بازپرداخت مطالبانمان هستیم دیگرپس ازگذشت 10 ماه بلاتکلیفی وسرگردانی بهتر است مدیران شرکت سکوت خود راپایان دهندواینقدر دروغ ووعده تحویل مردم ندهند وباعث آشوب واغتشاش درجامعه نشوند به این مردم فهیم کم بی احترامی کنند مردم سخت گرفتارند.مثل شماها باپول مردم میلیاردرنشدن که چندین کارخانه وویلا وباغ واستخروخانه های آن چنانی بدانید اگربه خشم الهی گرفتارشوید به خاک سیاه می نشینید حال که شما ها براحتی ازدست قانون فرارمیکنید وحاکم برقانون شدید وبرای قوه قضائیه برای پرداخت مطالبات خود به مردم وقت تعین می کنید وباخیال راحت تاخت وتازمی کنید بدانید گردش روزگار همیشه یکسان نمی ماند خدایی هم هست بترسید از زمانی