همزمان با اعلام شکایت توسط سخنگوی دستگاه قضا، شرکت پدیده شاندیز 10 درصد سهام خود راافزایش داد

درست در روزی که سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد شکایت هایی از شرکت پدیده شاندیز به این دستگاه رسیده و برخی از مراکز دلالی سهام این شرکت پلمب شده، سایت رسمی این شرکت خبر از افزایش 10 درصدی سهام داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از سایت شرکت های پدیده، افزایش 10 درصدی سهام سهام داران در تاریخ 14 دی ماه در سامانه شرکت ابنیه و ساختمان پدیده شاندیز برای سهام داران ثبت شده است.

سایت این شرکت همچنین تصاویری از دفتر خدمات خرید و فروش سهام این شرکت در شهرهای ارومیه، همدان و سنندج، منتشر کرد که در آن نشان داده شده بود این دفاتر باز هستند و خرید و فروش سهام در آن ها جریان دارد. این در حالی است که محسنی اژه ای معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری دیروز خود از تشکیل پرونده قضایی برای این شرکت خبر داده بود و گفته بود برخی از دفاتر خرید و فروش سهام این شرکت، پلمب شده اند.

سایت شرکت پدیده، همچنین با انتشار مصاحبه یکی از سایتهای خبری، از قول پهلوان، مدیر عامل پدیده شاندیز نوشت: در سایت ها نوشته اند که من 94 هزار میلیارد کلاهبرداری و فرار کرده و در سوئیس سرمایه گذاری کردم. من الان در دفترم هستم و با شما مصاحبه می کنم. محسن پهلوان مقدم همچنین اعلام کرده است دلیل انتشار اسناد بر علیه این شرکت در رسانه ها، محکوم شدن وزارت جهادکشاورزی در دعوایی است که علیه این شرکت داشت. او گفت: ریشه ی این بداخلاقی های رسانه ای و سیاه نمایی های کنونی در خصوص فعالیت این شرکت به دلیل محکوم شدن وزارت جهاد است. در 50 هکتار زمین این شرکت، 1 میلیون و 110 هزار متر زیربنا ساختیم و برخی از پروژه ها هم افتتاح شده است.

او با تایید پلمب دفاتر این شرکت در شهر مشهد، آن را ناشی از درخواست شرکت دانست و گفت: "در شهر مشهد به دلیل رکود بازار مسکن،بنگاه ها خرید و فروش سهام پدیده و دیگر شرکت ها را انجام می دادند که کار غیر قانونی بود. ما خواستار پلمپ دفاتر غیر مجاز خرید و فروش سهام پدیده بودیم."

گفتنی است آخرین خبر سایت پدیده شاندیز با عنوان " همچنان خبرهای خوب در راه است" بدون متن، منتشر شده و با قراردادن عکسی از تجمع سهامداران، نوشته: "به زودی فایل صوتی قرار داده می شود."


23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 393882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • چوپان A1 ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    54 18
    تهمت گناهی است که شیطان هم از آن بیزار است... خبرانلاین اون سایتی که زده فایل صوتی به زودی .... متعلق به پدیده نیست بهتره بالای سایت رو بخونی که زده این سایت متعلق به تعدادی سهامدار است و شخصیه و اصلا زید نظر شرکت پدیده نیست... واقعا از شما بعیده همین جور کپی و بازنشر هاست که شایعه سازی رو دامن میزنه... در ضمن اگه میشه کذب بودن اخبار در مورد پدیده و اختلاس و اینهارو هم پوشش بده بخاطر وجدان رسانه ای که داری ..چرا باید حق ما سهامدا ها تو این بازی های رسانه ای ضایع بشه؟ نکنید اینکار هارو تهمت گناه بزرگیه و تنها گناهیی که شیطان هم از اون اکراه داره...
  • بی نام A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    48 10
    خخخخخخخخخخخخخخخخخ بآبا عجب مملکتیه
  • بی نام A1 ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    16 24
    جناب دادستان لطفا افرادی که دستگاه قضا را به سخره گرفه اند و قصد تمکین ندارند را متنبه نمایید
  • حامد A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    36 15
    مدیر پدیده از سهام خودش 10 به سهامداران بخشید. قیمت و تعداد کل سهام افزایش پیدا نکرده. دفاتر این شرکت در مشهد هم پلمپ نشده، دفاتر دلالی و خرید و فروش غیرقانونی سهام این شرکت پلمپ شده نه دفاتر اصلی شرکت.
  • محمد A1 ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    27 12
    واقعا که،همه چیز رو وارونه جلوه میدین چه فتنه ی هستید شما سایت ها ،اتفاقا آقای سخنگو گفتند موضوع فساد مطرح نیست و همه ش اختلاف بین دولتیون است
  • شهرداری شاندیز IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
    12 1
    از تصويب طرح جامع شانديز تا واقعيت موجود و پاسخ به برخي اتهامات
  • عزیز RO ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۲
    0 0
    فقط افترا زدن درست نیست اگه کار خلاف و حسابهای نادرست دارد بدون بوق وکرنا درست کردن به شکایت از پدیده رسیدگی کنید .تازه یادتون افتاده بعداز 5 سال تبلیغات و ساخت وساز و....این شرکت خلاف کاره واقعا که چه مملکتی . ضمنا اگر واقعا دنبال احقاق حقوق سهامداران مردم عادی هستید نباید دفاتر اصلی را پلمپ کنید . وباید مردم جایی باشد که پول خود رابگیرند . دولت به دنبال درست کردن باشه نه نابود کردن