علیزاده طباطبایی وکیل دادگستری که وکالت مهدی هاشمی را نیز برعهده دارد به روزنامه خراسان گفت:


در جریان اختلاس سه هزار میلیاردی خانمی به دفترم آمد و از من خواست تا وکالت پسرش را که به جرم اختلاس زندانی شده بود به عهده بگیرم. به او گفتم اگر پسر شما رشوه گرفته، به او توصیه می‌کنم قبل از صدور کیفرخواست مبلغ اختلاس را برگرداند تا به حبس محکوم نشود. به او گفتم من با این شرط وکالت پسر شما را به عهده می‌گیرم؛ در غیر این‌صورت خیر؛ حتی اگر میلیون‌ها تومان پول به من بدهید.

او در پاسخ گفت شما می‌دانید من کی هستم؟ گفتم خیر. گفت من خواهر مشایی هستم. او شرط من را پذیرفت و من نیز وکالت پسرش را به عهده گرفتم و از او تا مرحله‌ای دفاع کردم، تا اینکه پس از مدتی به متهم گفتند بدون وکیل بیا به دادگاه تا قضیه را حل کنیم. نخواستند من به عنوان وکیل در پرونده حضور داشته باشم. خیلی تلاش شد که پرونده پسر خواهر مشایی را به مشایی نسبت بدهند، در صورتی که پسر خواهر مشایی کاملاً غیرسیاسی بود.

 

1717

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 440135

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرید A1 ۰۶:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    5 10
    مگر وکیل نباید محرم اسرار موکلش باشد؟ آیا یک وکیل میتواند در مورد پرونده موکلی که سالها قبل به او مراجعه کرده با روزنامه ها مصاحبه کرده و صحبتهای رد و بدل شده بین خود و موکل را انتشار دهد؟ حالا چه از دارودسته چپها باشد چه از راستها
  • بی نام IR ۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    5 11
    مگه نمیگن وکیل باید رازدار باشه؟
  • بی نام IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۵
    9 2
    مگه داريم؟؟؟مگه ميشه؟؟؟اينا خانوادگي غير سياسين..فقط بعضي اوقات تو كار رشوه و اختلاس و از اين جور چيزا هستن.