امام جمعه گرگان و استاندار گلستان:دولت عربستان توانایی مدیریت حج را ندارد

نماینده ولی‌فقیه در گلستان و استاندار این استان در پیامی اعلام کردند: دولت سعودی با مدیریت غلط و ناشایست، مسئول فاجعه مصیبت بار منا است.

آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی نماینده ولی‌فقیه در گلستان و حسن صادقلو استاندار گلستان با صدور پیامی مشترک درگذشت تعدادی از حجاج بیت‌الله الحرام در حادثه منا را به خانواده‌ها و بازماندگان آنان تسلیت گفته و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان کردند.

در بخشی از این پیام آمده است: فاجعه مصیبت بار "منا" که به سبب آن جمع کثیری از هموطنان و همچنین تعدادی از هم استانی‌ها جان باخته و یا مجروح و مصدوم شدند را به هموطنان و گلستانی‌ها تسلیت عرض می‌کنیم.

این واقعه تکان دهنده که سبب تالم و تاثر هر مسلمانی را فراهم می‌آورد در شرایطی رخ داد که حجاج خود را برای پایان مناسک پر فیض حج و خانواده‌هایشان برای استقبال از حاجیان خود آماده می‌کردند.

دولت سعودی با مدیریتی غلط و ناشایست، باید مسئولیت این فاجعه اندوهناک را بپذیرد و قاعده حق و انصاف را رعایت کند.

اینجانبان با قلبی آکنده از غم و اندوه ضمن تقدیر از اقدام شایسته مقام معظم رهبری(مدظله العالی) مبنی بر اعلام سه روز عزای عمومی در کشور، بار دیگر این مصیبت عظما را به همه خانواده جان باختگان، مجروحان و داغداران گلستانی تسلیت می‌گوییم و با همه توان مسائل آنان را پیگیری می‌کنیم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461298

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =