مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه از احداث 4 مرکز فرهنگی قرآنی در استان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین،حجت‌الاسلام سیدمحمدباقر حسینی‌اراکی صبح امروز با حضور در ستاد اطلاع‌رسانی سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه گفت: به یمن و برکت این مسابقات چهار مرکز فرهنگی قرآنی در استان کرمانشاه در حال احداث است.

وی از پیشرفت فیزیکی 70 درصدی این مراکز خبر داد و افزود: سعی خواهیم کرد تا پایان سال این مراکز فرهنگی قرآنی را به مناسبت یادبود این مسابقات افتتاح کنیم و به بهره‌‌برداری برسانیم.

به گفته مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، این مراکز در شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب، هرسین و گیلان‌غرب در حال احداث است.

حسینی‌اراکی با اشاره به اثرات و برکات برگزاری مسابقات سراسری قرآن کریم در کرمانشاه ادامه داد: این مسابقات و ایجاد فضای قرآنی در استان در ارتقای فرهنگ معنوی منطقه تأثیرگذار است.

وی اعزام کارشناسان و برگزاری محافل انس با قرآن در استان در این مدت را یادآور شد و ادامه داد: این تأثیرات به اندازه‌ای است که پس از 30 سال به یکی از روستاهای استان روحانی اعزام شد و به دلیل عدم شکایات اهالی، پاسگاه منطقه برداشته شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری اختتامیه این مسابقات در بخش نخست در شب گذشته افزود: شرکت‌کنندگان شب یلدای قرآنی به یادماندنی را دیشب تجربه کردند.

حسینی‌اراکی به اجرای رقابت در بخش قرائت از روز آینده اشاره کرد و گفت: انتظار داریم با اجرای این بخش شور و حال مسابقات افزایش یابد و شاهد استقبال بیش از پیش مردم و مسئولان استان از این مسابقات باشیم.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 491377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =