مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته واگذاری کارخانه‌های آسفالت شهرستان گرمی به بخش خصوصی اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از اردبیل؛ محبوب حیدری در در نشستی با مسئولان شهرستان گرمی اظهار داشت: با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته عملیات توسعه و بهسازی کارخانه‌های آسفالت در شهرستان گرمی آغاز خواهد شد و عملیات بهسازی و توسعه کارخانه‌های این شهرستان در آینده‌ای نزدیک محقق می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رود که اقدامات لازم در رابطه با لزوم واگذاری کارخانه‌های آسفالت موجود به پیمانکاران در دستور کار قرار گیرد تا بتوانیم از این طریق سرعت عملیات اجرایی را افزایش دهیم به اهداف خود در راستای تحقق سیاستهای اقتصاد مقاومتی در منطقه دست یابیم و شاهد پیشرفت و توسعه منطقه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: هم‌اکنون طرح مطالعات 6 کیلومتر از ورودی شهر گرمی آغاز شده که امیدواریم با واگذاری این پروژه به پیمانکاران بتوانیم در آینده‌ای نزدیک شاهد اجرایی شدن عملیات آن باشیم و به تمامی اهداف خود در این زمینه دست یابیم، چرا که با اتمام این پروژه ترافیک شهری تا حد چشم‌گیری کاهش می‌یابد و در نتیجه سبب کاهش تصادفات شهری نیز خواهد شد.

حیدری بیان کرد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت سرمایه‌گذاران بخش خصوصی بتوانیم تمامی اهداف خود را در راستای توسعه شهری به واقعیت تبدیل کنیم که در این زمینه حمایت و همکاری مسئولان و دستگاههای مرتبط ما را در رسیدن به اهداف مورد نظر رهنمون خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل نیز در این نشست تصریح کرد: آسفالت 6 کیلومتر از راههای ارتباطی جاده قدیم گرمی به اردبیل در دستور کار قرار گرفته که امیدواریم در آینده‌ای نزدیک شاهد آسفالت‌ریزی این راهها با استفاده از تامین اعتبارات مورد نیاز از محل اعتبارات سال 95 باشیم.

علی رحمتی افزود: یکی دیگر از اهدافی که در حال حاضر در دستور کار قرا داده‌ایم می‌توان به لکه‌گیری و خط‌کشی راه‌های مواصلاتی این شهرستان اشاره کرد که با توجه به مشکلات مالی که هم‌اکنون وجود دارد ولی ما تمام تلاش خود را برای پایان این عملیات انجام خواهیم داد.

۴۶

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 626271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =