«خبرجنوب» نوشت: رئیس اتحادیه صنف خشکشویی و شرکت های خدماتی شیراز از فعالیت 70 شرکت خدماتی غیرمجاز در شیراز خبر داد.

مجيد سليمي با بيان اينكه مردم براي بهره مندي از خدمات خشكشويي و شركت هاي خدماتي به واحدهاي تحت پوشش اين اتحاديه مراجعه كنند، گفت: 70 شركت خدماتي غيرمجاز در شيراز از طريق تبليغات در فضاهاي مجازي به صورت زيرزميني و بدون داشتن مكان مشخص فعاليت مي كنند.
وي افزود: ظرف يك ماه گذشته نزديك به 400 شكايت از شركت هاي خدماتي غيرمجاز به ثبت رسيده، به نحوي كه در برخي موارد اموال شهروندان دچار آسيب شده است، ضمن آنكه سرقت از منازل نيز از جمله مواردي است كه در اين خصوص گزارش شده است.
سليمي با بيان اينكه فعاليت اين شركت هاي خدماتي غيرمجاز در شهرك هاي اقماري شيراز نيز رشد قارچ گونه اي يافته است، اظهار داشت: نوع ارائه خدمات به مردم از سوي اين شركت هاي خدماتي غيرمجاز از كيفيت بسيار پائيني برخوردار است. اين در حالي است كه نرخ اين خدمات بيكيفيت نيز به مراتب از ميزان نرخ گذاري اتحاديه صنف خشكشويي و شركت هاي خدماتي شيراز بيشتر است.
رئيس اتحاديه صنف خشكشويي و شركت هاي خدماتي شيراز افزود: خدمات ارائه شده توسط اين اتحاديه شامل خشكشويي، لباس، مبل، موكت، فرش و همچنين شركت هاي تامين نيروي انساني جهت مراقبت از سالمند، كودك و تنظيفات منازل مي باشد.
وي تاكيد كرد: مردم براي استفاده از خدمات خشكشويي و شركت هاي خدماتي به واحدهاي تحت پوشش اتحاديه صنف خشكشويي و شركت هاي خدماتي شيراز مراجعه كنند تا گرفتار افراد سودجو نشوند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف، به اين اتحاديه مراجعه و گزارش كنند تا موضوع به صورت قانوني پيگيري شود.
سليمي اظهار داشت: براي اطلاع شهروندان، اسامي شركتهاي خدماتي داراي مجوز در سايت شيراز خدمات موجود مي باشد.
وي در خصوص نرخ ارائه خدمات اتحاديه صنف خشكشويي و شركت هاي خدماتي شيراز گفت: نرخ ارائه خدمات منزل واحدهاي صنفي اين اتحاديه از 55 هزار تومان تا 70 هزار تومان متغير است. سليمي نرخ خشكشويي كت و شلوار با رنگ تيره را 14 هزار تومان و نرخ خشكشويي كت و شلوار با رنگ روشن را 16 هزار تومان عنوان كرد و گفت: دليل اين تفاوت قيمت، نوع رنگ لباس است چرا كه براي هركدام از اين البسه روشن و تيره در صنف خشكشويي از مواد خاصي استفاده مي شود.
سليمي ميزان نرخ شست وشوي مبل توسط اين اتحاديه را براساس نوع و اندازه مبل بين 50 هزار تومان تا 80 هزار تومان اعلام كرد و افزود: نرخ خشكشويي فرش با توجه به اندازه رنگ و همچنين بافت فرش متفاوت است و از متري دوهزار و 500 تومان تا متري 3 هزار و 800 تومان در نوسان است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 637496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =