اصفهان الگوی دیگر شهرها برای نهادینه کردن دوچرخه سواری

فرمانده نیروی انتظامی کشور در بازدید از ستاد هدایت مسافران نوروزی منطقه 12 شهرداری اصفهان (ستاد هداست کیمیا)گفت: اصفهان الگوی دیگر شهرها برای نهادینه کردن دوچرخه سواری است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از کمیته اطلاع رساني و روابط عمومي ستاد هماهنگي سفر شهر اصفهان،سرتيپ پاسدار حسين اشتري در حاشیه بازدید سردار حسین اشتری از ستاد هدایت مسافران نوروزی منطقه12 شهرداری اصفهان در رابطه با دوچرخه سواری در شهر اصفهان عنوان کرد گفت: دوچرخه سواری هم ورزشی هست برای شخصی که استفاده می کند و واقعا در جسم وی تاثیر دارد وهم به کمتر شدن آلودگی هوا و ترافیک کمک می کند و ما توصیه می کنیم مسافران حتما از این امکان استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه شهرداری در رابطه با بحث دوچرخه سواری بسیار خوب عمل کرده گفت : شهرداری اصفهان با انجام این حرکت می تواند الگویی برای دیگر شهرها باشد.

شهردار اصفهان: امسال میزبانی متفاوتی خواهیم داشت

شهردار اصفهان در حاشیه بازدید سردار حسین اشتری از ستاد هدایت مسافران نوروزی منطقه 12 شهرداری اصفهان(ستاد هدایت کیمیا) با اشاره به میزبانی متفاوت اصفهان گفت: امسال برای اولین بار این تجربه را در سطح شهر اصفهان استفاده می کنیم و آن گردشگری با دوچرخه است. قرار بر این است که مهمانان نوروزی حداقل طعم دوچرخه سواری را بچشند و جاذبه های تاریخی اصفهان را با دوچرخه بازدید نمایند.

وی افزود: ما هم اکنون 2 هزار جاذبه طبیعی در شهر اصفهان داریم وبسیاری صرفا تعداد محدودی ازین جاذبه ها را می شناسند، جا دارد عزیزانی که از اقصی نقاط کشور به این شهر می آیند حتما سبد نقاط دیدنی خود را وسعت دهند و بتوانند از جاهای جدید بازدید کنند.

جمالی نژاد تاکید کرد: شهرداری اصفهان تمهیدات بسیار خوبی را پیش بینی کرده است. شهر اصفهان 11 ورودی و 4 کمپ اصلی در 4 نقطه شرق و غرب و جنوب و شمال دارد و خوشبختانه و از آنجایی که اصفهان شهر بین راهی ، در مرکز کشور و با دسترسی راحت است، مردم راحت تر می توانند به اصفهان سفر کنند .در همین روزهای ابتدایی سال شاهد ورود میلیون ها مسافر بوده ایم. به همین دلیل مکان های بسیار خوبی همچون هتل ها و مسافرخانه ها ، کمپ های شهرداری و جاهای متفاوتی را پیش بینی کرده ایم که مسافران با مشکل مواجه نشوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 648276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =