شهرداری شهر ری اعلام کرده سامانه ثبت شکایات مردم نشان می‌دهد کاهش قابل توجهی در گلایه شهروندان از خدمات شهری دیده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیر سامانه نظارت همگانی 1888 شهر ری (منطقه20) از کسب امتیاز 95.9 و رتبه عالی در کارنامه ارزیابی عملکرد یکسال گذشته سامانه 1888خبر داد.
حميدرضا رمضاني مدير سامانه 1888 شهرداري منطقه با اعلام اين مطلب گفت: سامانه نظارت همگاني شهرداري منطقه 20 در یکساله گذشته از نظر رسیدگی کمی و کیفی، جذب و آموزش ناظران افتخاری، اقدامات فرهنگی و اجتماعی و مهمترین مصادیق گلایه مندی شهروندان، امتیاز 95.9 از 100 را کسب کرده است و حائز رتبه عالی شد.
رمضانی با بیان اینکه بنا به ارزیابی سامانه نظارت همگاني شهرداري تهران و مقایسه با ارزیابی سال گذشته، امتیاز سامانه 1888 این منطقه از 89.7 به 95.9 ارتقاء یافته است گفت: تعداد كل پيامهاي سامانه 1888 این منطقه 1084 پیام بوده است. وضعیت این منطقه به تفکیک نواحی و معاونت ها و ادارات تابعه از نظر کمیت رسیدگی به پیامها 94.9 و از نظر کیفیت رسیدگی 95.3 اعلام شده است.
رمضانی با بیان اینکه با مقایسه مهمترین مصادیق پیامهای مردمی در سال 95 با مدت مشابه سال 94 ، میزان گلایه مندی 21درصد کاهش داشته است گفت: لکه گیری آسفالت، امور مدیریتی(ورزشگاه، فضای سبز،مناسبت ها و ...) ، سدمعبر دستفروشان، پرداخت حقوق کارگران پیمانکار، مزاحمت های صنفی و صنایع و مشاغل مزاحم از جمله مهمترین مصادیق پیامهای شهروندان در این سامانه بوده است.

46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =