انتقاد کانتونا از نیمار:در لوشامپیونه چه خبر بود که به خاطرش بارسلونا را رها کردی؟

تسنیم نوشت:اسطوره فوتبال فرانسه و منچستریونایتد در اظهار نظری جالب تصمیم مهاجم برزیلی سابق آبی‌و‌اناری‌های کاتالونیا برای ترک این تیم و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن را زیر سؤال برد.

انگیزه نیمار از ترک غیرمنتظره بارسلونا و پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن، هنوز هم برای خیلی‌‌ها مبهم است، از جمله اریک کانتونا.

مهاجم سابق منچستریونایتد با اینکه خودش فرانسوی است، تصمیم نیمار برای رفتن به پاریس و بازی در لوشامپیونه را عجیب و غیرعقلانی می‌داند.

کانتونا در گفت‌و‌گو با سایت یاهواسپورت، در انتقاد از تصمیم نیمار برای ترک نوکمپ و پیوستن به PSG‌ با قراردادی 222 میلیون یورویی که او را به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال تبدیل کرد، اظهار داشت: وقتی می‌بینم که بازیکنی با 25 سال سن و سابقه بازی در تیم ملی برزیل و بارسلونا تصمیم به پیوستن به پاری‌سن‌ژرمن می‌گیرد، از خودم می‌پرسم «مگر در لوشامپیونه چه خبر است و در بازی برابر تیمی مثل آمین و گنگان چه می‌گذرد؟». این آن نگاهی نبود که من به فوتبال و شور فوتبال داشتم.

ستاره جنجالی سابق شیاطین سرخ در ادامه گفت حتی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا به عنوان برجسته‌ترین ستاره PSG هم نمی‌تواند رفتن نیمار به پاریس را توجیه کند.

وی افزود: لیگ قهرمانان؟ در این تورنمنت شما ماکزیمم می‌توانید 10 بازی انجام دهید. من درک نمی‌کنم که چرا نیمار برای بازی به فرانسه رفت؟

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 9 =