اعطای تسهیلات۲۰۰ میلیون ریالی به  دارندگان طرح‌های اشتغالزایی در ایجرود

فرماندار شهرستان ایجرود با اشاره به اینکه بخش اشتغال از اولویت های اصلی این شهرستان به شمار می آید، گفت: به افراد متقاضی واجد شرایط طرح های اشتغالزایی شهرستان ایجرود، 200 میلیون ریال تسهیلات اعطا می شود.

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری زنجان؛ اسماعیل بیات در جلسه کمیته اشتغال شهرستان ایجرود، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی شهرستان ایجرود سال گذشته مبلغ 9 میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرده است.
وی بر ضرورت آموزش جوانان و افراد جویای کار تاکید کرد و افزود: اداره فنی و حرفه ای شهرستان باید دوره های آموزشی خود را متناسب با نیاز منطقه برنامه ریزی کند.
این مقام مسئول تصریح کرد: نهادهای مرتبط با کمیته اشتغال باید با شناسایی نیازهای منطقه، فرصت های شغلی جدیدی را برای جوانان فراهم کنند و آموزش ها و مهارت های لازم را ارائه دهند.
بیات با بیان اینکه ظرفیت های بخش تعاونی در ایجاد اشتغال در شهرستان مغفول مانده است، خاطر نشان کرد: ضروری است تا کمیته اشتغال شهرستان برای جلسه آینده، پیشنهادات خود را برای رونق بخش تعاونی جمع بندی و ارائه کند.
فرماندار ایجرود، برند سازی و تولید نان بستنی در روستای چاپوق را یکی از برنامه های اشتغال روستایی این شهرستان برشمرد و ادامه داد: دستگاه های ذی ربط در بحث کمیته اشتغال باید هر چه سریع تر نسبت به ساماندهی و اعطای تسهیلات تولید نان بستنی در روستای چاپوق اقدام نمایند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =