در ۱۷مردادماه، معرفی کابینه دوازدهم به مجلس بدون اعلام نام وزیرعلوم پیشنهادی، بازدید زیادی در پی داشت.

در مهمترین و پربازدیدترین خبر امروز عنوان شد لیست وزرای پیشنهادی به مجلس آمد ولی وزیر علوم معرفی نشد! همچنین گزارشی درباره جمنا و مصیبت‌هایش بازدید زیادی در پی داشت و تذکر به ۴ وزارتخانه برای برخورد با راهپیمایی در کابل علیه امام، رهبری و رئیس‌جمهور هم پربازدید بود.

در سرویس اقتصادی پربازدیدترین خبر اعلام می کرد آغاز پیش‌فروش کوییک از شهریورماه کلید می خورد. پس از آن، مردم خواستند بدانند نروژی‌ها پول نفت‌شان را چگونه خرج می‌کنند، ما چگونه؟ همچنین افزایش سقف وام بانک‌های قرض‌الحسنه به ۲۰میلیون تومان هم خبر پرکلیک بعدی را رقم زد.

در سرویس فرهنگی مهریه متفاوت خانم بازیگر از همه اخبار دیگر پربازدیدتر بود. مطلبی هم که برای درگذشت سردار صدای ایران نوشته شده بود پربازدید بود تا به همراه خبر حضور مهناز افشار در «لس‌آنجلس-تهران» پربازدیدترین مطالب امروز این سرویس لقب بگیرد.

در سرویس جامعه خبر پربازدیدی اعلام کرد بطحایی گزینه‌ وزرات‌آموزش‌وپرورش؛ دست‌راست ‌فانی بود! همچنین طرح 3 پرسش بی‌پاسخ در مورد ایمنی متروی فرودگاه امام (ره)  بازدید فراوانی را در پی داشت و توضیحات رئیس دادگستری تهران درباره حواشی افتتاح خط ۸ مترو تهران هم مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت.

در سرویس بین الملل اعلام انصراف الیزه از اعطای عنوان بانوی اول به همسر مکرون پربازدید بود. پس از آن، خبر حمله مرگ‌بار جنگنده‌های آمریکایی به گردان سیدالشهدای حشدالشعبی مورد استقبال مردم قرار گرفت و در نهایت هم ماجرای توهم پسر ملک سلمان علیه ایران بازدید زیادی داشت.

در سرویس طنز هم موگرینی در حال فرار از سلفی از سوی بسیاری از کاربران مشاهده شد!

58231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 695318

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =