سرمربی گسترش فولاد تبریز می‌گوید:«در مقابل پرسپولیس چاره‌ای جز عقب نشینی نداشتیم.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد تبریز پس از تساوی با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی گفت:«باید بگویم که طرح های تاکتیکی که داشتیم را به بهترین شکل ممکن اجرا کردیم.ما در این بازی مجبور شدیم عقب نشینی کنیم.این بازی به لحاظ فوتبالی کاملا تاکتیکی بودیک تیم در قالب حمله و یک تیم در قالب دفتع با تمام معنا. از دقیقه 60 پرسپولیس فشار آورد و مجبور شدیم عقب نشینی کنیم اما به راحتی طرح‌های تاکتیکی را به نمایش گذاشتیم. به جز چند مشت مدافع ما، یک شوت آمد و گل شد.»

کریمی این را گفت و ادامه داد:از همین حالا تا 5 سال دیگر اگر هر جای دنیا اوت را خطا گرفتند بگویید تا جایزه بدهم. اگر بازیکن ما اخراج نمی‌شد از تساوی راضی بودیم. ولی انصافا حق پرسپولیس باخت نبود. حتی می‌توانست پیروز باشد اما دریافت این گل با توجه به اخراج بازیکنمان حق نبود. ما تحت تاثیر پرسپولیس تغییر تاکتیک دادیم. کاش یکی از ضربات سر پرسپولیس گل می‌شد تا اینقدر از این تساوی تحت فشار قرار نمی‌گرفتیم.»

خبرنگاری از کریمی درباره درگیری با یکی از تصویربرداران صدا و سیما بعد از بازی سوال کرد که او این واکنش را نشان داد:«یک نفر بعد از بازی با دوربین عمدا سه بار به گونه من ضربه زد تا با من درگیر شده و فیلم آن را بگیرد سپس برود بگوید سوسمار شکار کرده است. امروز از سوی هواداران هم خیلی تحت فشار بودیم. در سه دهه اخیر از سوی پرسپولیس به ما فحاشی نشده بود. آن تصویربردار هم نباید وارد حریم ما می‌شد. حریم رسانه‌ای اینجا در نشست خبری است. حتی یک نفر بعد از بازی به من گفت برویم زیرزمین مصاحبه کنیم. ترسیدم و نرفتم. به یکی از دوستانم هم گفتم کنارم بمانند چون ترسیده‌ بودم. اینجا یک نفر می‌گوید برویم زیرزمین. یک نفر می‌گوید شب برویم منزل.»

 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 747210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =