وزیر ورزش و جوانان در بازدید از ورزشگاه نیمه تمام شهید باکری ارومیه از آمادگی وزارت برای واگذاری این ورزشگاه به شهرداری ارومیه بدون طی تشریفات قانونی خبرداد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، مسعود سلطانی فر در گفتگو با خبرنگاران در زیوه گفت: استان آذربایجان غربی دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بالایی است.
وی اضافه کرد: پروژه های احداثی در این استان و پروژه های در دست احداث استان آذربایجان غربی و همچنین ورزشکاران حاضر نشان از ظرفیت بالای استان را داراست.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: سابقه آذربایجان غربی در تاریخ ورزش بسیار درخشان است، با این حال این استان باید در ورزش های مختلفی علاوه بر والیبال موفق باشد.
سلطانی فر گفت: با توجه به مناطق محروم کشور و مناطق مرزی طی سالهای آینده اخبار خوشی از ورزش آذربایجان غربی بخصوص در زمینه قهرمانی خواهیم شنید.
وی افزود: سرانه ورزشی مربوط به هر استان تنها مختص به وزارت ورزش و جوانان است و با توجه به وجود اماکن ورزشی شهرداری ها، وزارت علوم، نیروهای مسلح و آموزش و پرورش باعث می شود میزان سرانه ورزشی کشور ارتقا یابد.
وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: با بررسی دقیق امکانات ورزشی در کشور، مشکل خاصی در کمبود امکانات ورزشی نداریم با این حال باید فرهنگ ورزش در کشور نهادینه شود.

سلطانی فر در بازدید از ورزشگاه نیمه تمام و ۱۵هزار نفری شهید باکری ارومیه گفت: وزارت ورزش و جوانان آماده است تمام بودجه مصوب امسال را برای اتمام این پروژه تخصیص دهد و برای واگذاری این ورزشگاه به شهرداری ارومیه برای انجام مراحل پایانی ساخت آن همکاری کند.
وی افزود: با توجه به نیاز ورزشگاه شهید باکری ارومیه به مبلغ ۱۲میلیارد تومانی برای اتمام، می توانیم در یک تعامل مشترک با شهرداری برای پایان ساخت این ورزشگاه صورت دهیم.
وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: با توجه به اینه شهرداری ارومیه متقاضی بهره برداری از این ورزشگاه است، شرایط را بصورت مکتوب به آنان اعلام خواهیم کرد تا برای انجام مراحل پایانی ساخت استادیوم صورت دهد.
وی اضافه کرد: با توجه به قوانین موجود می توانیم شهرداری بدون انجام تشریفات قانونی، این ورزشگاه را به مجموعه شهرداری ارومیه واگذار کنیم.

 

۴۶

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =