انتشار تصاویر ضرب و شتم یک پیرزن توسط پلیس آمریکا/عکس

درحالیکه تظاهرات در سنت لوئیس آمریکا در اعتراض به تبرئه شدن یک افسر سفیدپوست پلیس از پرونده قتل یک جوان سیاهپوست وارد روز سوم خود شده، انتشار فیلمی از ضرب و شتم یک پیرزن توسط پلیس خبرساز شده است.

 به گزارش ایسنا به نقل از روزنامه ایندیپندنت، یکی از دوربین‌های ایستگاه فاکس نیوز حمله به این پیرزن را ضبط کرد و در آن مشخص است که ماموران با سپرهای پلاستیکی خود به دنبال این پیرزن می‌روند و وی را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

 

همچنین تصاویر نشان می‌دهد که ماموران پلیس سایر معترضانی را نیز که تلاش می‌کردند تا این پیرزن را نجات دهند مورد ضرب و شتم قرار داده‌اند.

اما بعد از آن در تصاویر مشخص است که افسران پلیس به این زن کمک کردند تا از جایش بلند شود.

انتشار این فیلم ویدئویی در فضای مجازی خشم بسیاری را برانگیخت و برخی از کاربران اینترنتی افسران پلیس را به خشونت علیه این زن متهم کرده‌اند.

دپارتمان پلیس سنت لوئیس اما به سرعت به این پیام‌ها و فیلم ویدئویی واکنش نشان داد و در توئیتی نوشت: رفتار با این پیرزن به خاطر عدم تبعیت از دستورات پلیس بود و او به مداخله در نظم عمومی متهم است.

همچنین پلیس به دست این پیرزن یک نوار قرمز بست و کمک کرد تا وی از جمعیت خارج شود.

5252

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 708534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    30 1
    من ده ها تصویر از کتک خوردن شدید اقایان و بانوان مسن در تجمعات مسالمت امیز برای دریافت سپرده های خود از موسسات دارای مجوز از بانک مرکزی را به شما نشان می دهم به امور داخلی بیشتر بپردازید و از مسایلی که در ایران فجیع تر و بیشتر روی می دهد در کشورهای دیگر کمتر نام ببرید
    • بی نام RO ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
      4 1
      امریکا به ما چه مربوط ما خودمان هر روز از اراذل اوباش شهرداری کتک می خوریم دستفروش زحمت کش یه مشت چاقو کش بهش حمله می کنن و می زننش
  • فرهاد FI ۰۷:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    25 1
    عکسهای خودمون هم بزار
  • مجيد ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    24 1
    تو ايران ضرب و شتم توسط مامور شهرداري داشتيم اين خو پليسه
  • بی نام IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    5 1
    نظرتون چیه یه تجمع بکنیم برای اعتراض به احکام صادره در خصوص آقایان رحیمی ، بقایی، احمدی نژاد ، سعید مرتضوی و....
  • بی نام IR ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۷
    7 1
    این همه پلیس ایران مردم خودش رو می زنه یکبار جرات نکردین یه گزارش ازش منتشر کنین الان نگران شهروندان آمریکایی شدین؟؟؟؟؟؟؟ جرات چاپ داشته باشین. پلیس جقوقش رو از مردم می گیره و باید به اونها احترام بزاره. تنفر از پلیش تو جامعه در سطح بالایی وجود داره و این موضوع اصلا خوشایند نیست.