قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندو شهرداری ساری در مسابقات بین‌المللی جام فجر

بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر با قهرمانی مقتدرانه تیم تکواندو شهرداری ساری خاتمه پذیرفت.

به گزارش خبرآنلاین منطقه مازندران، بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر که به میزبانی استان مازندران در سالن ورزشی جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری برگزار شد، پس از دو رقابت بین تکواندوکاران با قهرمانی تیم شهرداری ساری پایان پذیرفت و جام قهرمانی در خانه میزبان ماند.

در این دوره از مسابقات 20 تیم از کشورهای ایران (2) تیم، افغانستان (3) تیم، عراق (2) تیم ،پاکستان(3) تیم، روسیه (2) تیم، لوکزامبورگ، سوریه، سیشل، عمان، یونان، آذربایجان، هند و ارمنستان به روی شیاپچانگ رفتند که در نهایت تیم شهرداری ساری با 84 امتیاز قهرمان شد و تیم های لوازم خانگی کن تهران و افغانستان به ترتیب با 41 و 23 امتیاز دوم و سوم شدند.

در این دوره از مسابقات تکواندوکاران در 8 وزن 54-، 58-، 63-، 68-، 74-، 80-، 87- و 87+ به روی شیاپچانگ رفتند و تکواندوکاران شهرداری ساری از 8 وزن این رقابتها در 6 وزن قهرمان شدند.

از سوی کمیته فنی این مسابقات کاپ اخلاق به تیم روسیه رسید و ابوالفضل یعقوبی از تیم شهرداری ساری به عنوان فنی ترین ورزشکار، فیض الله نفجم از تیم شهرداری ساری بهترین مربی، عثمان عبید از پاکستان بهترین سرپرست، ماریا براوو از اسپانیا و علی بای سرخی از ایران به عنوان بهترین داور انتخاب شدند.

در مراسم اختتامیه و اهدای کاپ و مدال به نفرات برتر و تیم های این مسابقات در ساری، میلان کوی نماینده فدراسیون جهانی، سید محمد پولادگر رئیس فدراسیون تکواندو، حبیب حسین زادگان مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران، کان شین چال مربی بین المللی تکواندو از کره، رئیس فدراسیون تکواندو اتریش و ......حضور داشتند.

گفتنی است، بیست و هشتمین دوره مسابقات تکواندو بین المللی جام فجر طی روزهای 27 و 28 فروردین در سالن ورزشی جهان پهلوان سید رسول حسینی ساری برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656471

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =