۰ نفر
۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵
هیات تجاری لهستان وارد البرز شد

ایرنا نوشت:هیات 17 نفره تجاری و اقتصادی کشور لهستان به سرپرستی ریشاردز تروزنسکی رئیس اتاق بازرگانی سیلیسیا این کشور روز دوشنبه برای سومین بار وارد البرز شد.

این هیات لهستانی با هدف بررسی راه های همکاری و توسعه اقتصادی مشترک به استان البرز سفر کرده است.
بهمن ماه سال گذشته تفاهمنامه اقتصادی بین البرز و لهستان امضا شد که سفر این هیات برای بررسی راه های اجرایی تفاهمنامه مشترک است.
گسترش روابط تجاری و اقتصادی بین کارآفرینان و اعضای اتاق های بازرگانی لهستان و البرز، تبادل اطلاعات در زمینه منافع متقابل در اقتصاد، تجارت خارجی، قوانین و مقررات تجارت، سرمایه گذاری، آداب و رسوم،پشتیبانی و ارایه خدمات مورد نیاز هیات های تجاری در زمان بازدید ازاستان البرز و کشور لهستان از جمله بندهای این تفاهم نامه است.
تشکیل شورای تجاری بین لهستان و استان البرز به عنوان اساس همکاری بین بخش های خصوصی دو طرف و همچنین ارایه استراتژی مناسب برای بهبود فعالیت های اقتصادی و حل موانع موجود از دیگر مفاد این تفاهمنامه است.
تشکیل نشست های تخصصی بین هیات تجاری بازرگانی لهستان و البرز از جمله برنامه های امروز این هیات تجاری است.
هیات تجاری و بازرگانی متشکل از مسئولان و کارشناسان شرکت های تجهیزات کشاورزی، مواد معدنی، مواد شیمیایی و معدنی، صنعت کفش، محصولات مربوط به اکو سیستم، سازه فولادی، سرمایه گذاری و واردات، تجهیزات مربوط به اندازه گیری نفت و گاز، مشاوره حقوقی، مواد معدنی و ذغال سنگ، صنعت هتلداری، صنایع غذایی، لوازم منزل، سازه های کشتی و سازه های مشابه، فزات آلومینیوم، سنورهای حرارتی و موتورهای دریایی به مدت یک روز دراستان البرز حضور خواهد داشت.
تاکنون هیات های اوکراینی،بوسنی، ایتالیا، فرانسه و کرواسی، استونی، پرتقال و تایوان به این استان سفر کرده اند.
استان البرز با برخورداری از حدود سه هزار و 500 واحد تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک از قطب های صنعتی کشور است که بخشی از تولیدات صنعتی این استان به خارج از کشور صادر می شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 638485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =